Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ringen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ringen

wij weet of het mogelijk is om ringen te bestelen voor roofvogels bij onze bond ik kan er zo niets over vinden op de site van de NBvV
    ( ja ik weet dat ze niet naar de TT mogen)

ik heb info ingewonnen over uilen en ik heb een mooi koppel gezien en me verdiept in de cites en zo maar je moet er ook ringen voor bestellen 10mm nu kan ik het wel bestellen bij de bec maar dan moet je daar lid worden maar dat was niet echt de bedoeling
    Gr Marcel Levers

Ik denk dat je ringen voor inheemse vogels zou moeten hebben, ik kan niet op de site zien of de NBvV die ook in 10 mm levert. Een telefoontje naar het bondsbureau en je weet het...
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

ringen

De bond levert ringen tot en met 14 mm. Dan zou dat toch ook geen punt zijn voor je uilen?

bestelen
      ringen te bestelen
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Waarom wil je geen lid worden van een vereniging? Ik denk dat dat met uilen zeker wel een aanrader is. Ik weet niet over welke uilen we het hebben maar zodra het niet meer over de kerkuil gaat is het wel handig om in contact te komen met andere kwekers van uilen. En ook kopers in de zin van kenners te vinden en niet alleen Harry Potter fans

Opmerking

de links zijn me bekend ik ben tot afgelopen Maart uit nood 2 jaar ringcommisarris geweest
          Gr Marcel Levers

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
            Waarom wil je geen lid worden van een vereniging?
            Oorspronkelijk geplaatst door Marx
            het is wel handig om in contact te komen met andere kwekers van uilen.
            doe ik ook zo als hierboven al staat binnen kort nog langs bij een kweker afspraak staat al.
            Gr Marcel Levers

Opmerking

nee niet bij E jonker ben ik nog nooit geweest trouwens wil altijd nog eens naar de winkel van hem in overdinkel

heb afgesproken met een kweker in Enschede

ja is mij bekent dat je een administratie moet bij houden maar als je een beetje kweker bent hou je altijd een administratie bij deed ik al bij mijn eerste kanaries
              Gr Marcel Levers

Opmerking

heb ik ook gelezen dus dat word wel uit kijken waar je koopt.
                moet eerst nog even verder verdiepen in het hoe en wat maar word mij langzaam wel duidelijk dus daarom laat ik het koppeltje wat ik heb gezien nog even schieten er komen wel meer koppels langs eerst nog wat kwekers bezoeken en nog meer info verzamelen
                Gr Marcel Levers

Opmerking

Working...
                X