Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogel Chat online

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

rode balletje

Die heeft dezelfe functie als het rode vakje met wit kruisje. Dat betekent dus afsluiten. Ik heb ook gemerkt dat je contact met vogelcafe verloren is en dat je na een bezoek aan de chat opnieuw kunt inloggen.
    Misschien een optie om via een nieuw tapblad naar de chat te gaan.
    Maar dan zal je eveneens opnieuw moeten inloggen want met die chat ben je zo een tijdje verder als je niet oppast.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Berichten blijven niet staan
        nee gelukkig niet

Maar dat lukt vaak niet meer na 12.00 uur s'avonds. Ha, ha.
        is dat zo Ele en ik weten niet waar je het over hebt

en over vogels wordt er ook nog gepraat hoor

en soms laat de Web ook Alice verschijnen
        Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

chat spelregels

Hallo winterkoning er zijn geen echte regels
          probeer het te zien net als in het dagelijks leven, gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan je praat gewoon met mensen net als telefoon maar nu doormiddel van een chatroom. Wel is het wennen aan de taal er worden veel afkortingen gebruikt die mensen misschien nietbegrijpen gewoon ff vragen.
          Ik ben het wel eens met mensen die zeggen dat er geen toezicht is. Ik vind wel dat er een moderator moet zijn die in het geval van onfatsoenlijk gedrag iemand kan bannen (blokeren).

groetjes Pascal
          groeten uit apeldoorn

Opmerking

vraagjes

Negeren. = als je die persoon aanklikt waar je niet mee spreken wil dan klik je die op negeren.

Uitnodigenen voor een gesprek, klik er op en als je geaccepteerd word ga je samen met die persoon ff aan de klets. Zonder dat je gestoord wordt.

Je kan ook nog een eigen kamer aanmaken, heb ik geprobeerd en dat lukte ook maar later was dat ding weer verdwenen. Nou er is nog wat uit te zoeken maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

chat is gewoon ff kletsen met de groep (is druk), of ff apart van de groep.
            Je moet het gewoon een beetje niet te moeilijk zien/benaderen. Wil je niet aan het gesprek deelnemen dan kan je je niet aanwezig zetten. Ff zoeken.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Ik ben het wel eens met mensen die zeggen dat er geen toezicht is. Ik vind wel dat er een moderator moet zijn die in het geval van onfatsoenlijk gedrag iemand kan bannen (blokeren).
              en jij voelt je geroepen om daar de hele dag op te zitten letten,want de Web is er af en toe wel en zijn vriendin Alice ook maar je kunt toch niet van hun verwachten dat ze de hele tijd de chat controleren
              Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

hoi,
                krijg een wit beeld.
                Ik draai ubuntu met firefox 3

groetjes

Opmerking

blanko pagina bij binnenkomst chat

Is het misschien ook handig, als je net binnenkomt, om dan een x aantal regels te kunnen lezen van wat er, voordat je binnen kwam, geschreven is?
                  Je weet dan gelijk een beetje waar je wel of niet naar hoeft te vragen (hemd mag je aanhouden hoor H3 ) .

Groeten Eelke

Opmerking

Als iemand onvatsoenlijk is kan je toch gewoon een screenshot maken van het gesprek en dat naar de moderator sturen zodat de boosdoener niet meer de chat in mag of een waarschuwing krijgt.

M.v.g. Jeroen
                    Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

jeroen, en waar ligt de grens van onfatsoenlijk??

Opmerking

Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Of zijn kop in het zand steken .Chatten gaat wat snelheid betrefd mij te vlug.Type nog steeds met een vinger.Wat sms taal betrefd ken ik alleen de nieuwe spelling van van kooten en de bie<xzt en xznmrt> wie weet het nog?
                          groeten eddie.

Opmerking

terug naar onderwerp: de chat

Hallo,
                            Vanmiddag was de chat nogal al traag en sommige zinnen moest ik meerdere keren typen en "verzenden" omdat ze niet "aankwamen".
                            Beetje lastig communiceren en een hele hoop typewerk voor niks.

Heeft zoiets een speciale reden of ligt dat aan het internet in het algemeen ofzo

Opmerking

Re

Goeie chat leuk voor de mensen die het nog niet kennen.

Opmerking

Erg leuk
                                Ik zit er best vaak op en heb ik meestal meteen antwoord op vragen (wat op het forum meestal ook snel het geval is hoor )

Leuk om met andere cafegangers te chatten
                                Groeten van mijn duifjes

Opmerking

Working...
                                X