Ton ik heb niet hoeven bellen, ik kreeg het vanzelf al kan dat door jouw belletje komen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
echt of misleiding in advertentie?
Collapse
X
-
-
En verder?
We zijn inmiddels enkele maanden verder en tot op heden heeft niemand verteld hoe het zijn 'zakje voor nop-WM' vergaan is....
Ik heb ook een zakje ontvangen, mooi verpakt in een grote envelop.
Aangezien ik een voorstander ben van zelf een eivoertje maken heeft het eerst een maand in m'n hok gelegen maar vorige week heb ik het toch maar eens bekeken. Tja, 't ziet er uit als eivoer en het ruikt goed.... maar wat moet ik er mee? Ik besloot mijn vogels deze vraag voor te leggen; een deel van mijn forpusjes kreeg van de ene op de andere dag WM, gemengd met gekiemde zaden. Het eerste resultaat viel 100% mee; er werd prima van gegeten! Om echter tot een uiteindelijke conclusie te komen moet er toch minstens een halfjaar gevoerd worden.
Hoe is het voertje bij jullie vogels ontvangen?
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Opmerking
-
Ik heb het gemengd met zak die ik nog had, bleek overigens ook van witte molen te zijn, WM staat er op het etiket.
Ik meng er nog wat lekkers doorheen en het wordt prima gegeten, al heel lang.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door krienalleen wel duurder met aantal dingen, bijv. het eivoer van ze, betaal ik hier bij de handel 10 euro per 5 kilo, toch echt witte molen, op de site per 25 kilo stukkie duurder.
Hallo Krien!
Daar moeten we het 13 sept. dan toch maar even over hebben.
Kunnen we het gelijk even over de zadenmengeling hebben.
Tot kijk!
Opmerking
-
Ik heb het zakje inmiddels ook mogen ontvangen en gevoerd maar ze zijn er niet kapot van.
ik vindt bovendien de structuur niet naar mijn zin,bij rul maken met water krijg ik maar een rare massa en dan hoeven ze het helemaal niet meer,ik ga dus gewoon met mijn oude voertje verder.
mvg,
kingfisherMvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
ik heb het zakje ook mogen ontvangen.
over dat aanrullen, het is al aangeruld, dat hoef je dus niet meer te doen.
ik gebruik het trouwens al jaren, moet er wel bij zeggen, dat mijn kanariepoppen het matig willen voeren als ik het zo geef, ben later er toe overgegaan het te mengen met wat biogarde/kiemzaad en fijngesneden witlof en toen ging het een stuk beter.
nu in de rui ik in de vollieres steeds nog wat bijvoer in de vollieres, is het de volgende dag altijd wel op, maar zeker niet direct, ik geef het nu weer zonder bijvoegingen.
ik zie je dan heer Anthony.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kingfisherIk heb het zakje inmiddels ook mogen ontvangen en gevoerd maar ze zijn er niet kapot van.
ik vindt bovendien de structuur niet naar mijn zin,bij rul maken met water krijg ik maar een rare massa en dan hoeven ze het helemaal niet meer,ik ga dus gewoon met mijn oude voertje verder.
mvg,
kingfisher
Wat fijngehakte wortel en broccoli erdoor gemengd en je hebt een prachtig
eivoer.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking