Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat het een pagina is ipv een groep. al zou het natuurlijk beide kunnen. In een groep kunnen mensen zelf berichten plaatsen, vragen stellen en foto's delen. het nadeel van een groep tov een forum als VC is dat oude berichten moelijk zijn terug te vinden. maar het heeft ook wel wat. zo heb je groepen (internationale!) van diamantduiven, V&I eters, Lonchuras etc waar veel kwekers ideeen uitwisselen. wellicht voor deze speciaalclub ook een idee?
Ik ben voor, maar het bestuur is wat behoudender. Bang voor negatieve berichten. Snap ik ook wel een beetje, gebeurt op de forums ook regelmatig dat het wat uit de hand loopt qua berichtinhoud.
We laten het voorlopig hierbij. Misschien nog op Twitter en Instagram. Tenslotte heeft niet iedereen elke vorm van social media. Facebook heeft persoonlijk eigenlijk ook niet zo mijn interesse.
Ik wordt al gauw moe van alle berichtjes. Beter heel af en toe een interessant bericht dan elke dag gestalkt te worden met heel veel onzinnige berichten.
Opmerking