Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roodkeelnachtegaal in nederland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• roodkeelnachtegaal in nederland

net op het nieuws gezien.

De Nationale Tuinvogeltelling begon vanmorgen goed. Voor het eerst werd in Nederland een roodkeelnachtegaal gespot.

die man vroeg 5 euro per bezoeker in zijn huis, ze stonden rijen dik te wachten........
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Ik heb het ook gezien Ton. Tja het vogeltje wordt op deze manier niet gestoord.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Als hier 200 man komen die vijf euro betalen laat ik die van mij ook los in de tuin. Kunnen ze wel gratis koffie krijgen.

mvg eddie

Opmerking

Quote Henk 3:"Ik heb het ook gezien Ton".

En ook betaald Henk?
        Ing kwam niet meer bij bij het lezen van het verhaal op een ander forum. Dat zou bij Kees van ze lang zal ze leven niet, nooit gebeuren. Dan maar een vogel minder op mijn lijst.

Waarschijnlijk ook De reden waarom ik Australie zo mooi vind. Kom niemand tegen in de outback.

Groet, Kees

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
          Quote Henk 3:"Ik heb het ook gezien Ton".

En ook betaald Henk?
          Ing kwam niet meer bij bij het lezen van het verhaal op een ander forum. Dat zou bij Kees van ze lang zal ze leven niet, nooit gebeuren. Dan maar een vogel minder op mijn lijst.

Waarschijnlijk ook De reden waarom ik Australie zo mooi vind. Kom niemand tegen in de outback.

Groet, Kees
          Op tv gezien Kees. Dit is mij ook net even van de te gekke. En ik zou helemaal niet weten hoeveel soorten ik gezien en/of gefotografeerd heb.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Gelukkig maar Henk. Hoef ik toch niet langs te komen in mijn witte jas :-)

Dat tellen doe ik nog wel een keertje als ik in een rolstoel zit.Er zijn betere manieren om je tijd te besteden. Genieten is de hoofdzaak.

Groet, Kees

Opmerking

Working...
            X