Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Beginnen met vogels

Al zolang ik me kan herinneren wil ik ongelofelijk graag vogels, maar behalve de parkiet (waar ik me amper iets van kan herinneren) heb ik deze nooit gehad.

Waar kan ik het beste mee beginnen? Ik droom ervan om een hyacint ara te hebben, maar dat lijkt me nogal wat om mee te beginnen.
    Welke vogel is niet al te moeilijk in de verzorging, omgang en dergelijke, en waarbij (als blijkt dat vogels toch niks voor mij is) ik er niet te lang mee zit (god, dat klinkt rot om zo te zeggen)?
    17 jarige ara fan hier

Opmerking

Als dit gebeurd gaat het waarschijnlijk gebeuren als ik op mezelf woon, of alle andere huisdieren uitsterven. Waarschijnlijk word het een kooi die binnen staat, eentje die niet heel groot is. Op dit moment kan ik er nog niet veel over zeggen.
      17 jarige ara fan hier

Opmerking

als je een ietswat kleinere kooi hebt kun je het best kleinere parkieten houden zoals grasparkieten of zebravinkjes
        groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
          als je een ietswat kleinere kooi hebt kun je het best kleinere parkieten houden zoals grasparkieten of zebravinkjes
          Ik zal het eens met mijn vader gaan overleggen. In ieder geval alvast bedankt.
          17 jarige ara fan hier

Opmerking

Working...
          X