Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik ben even 1 ding kwijt Josly,waarom zouden bepaalde kwekers van andere verenigingen niet meer op de landelijke show mee mogen doen?
Misschien heb ik wat gemist maar wat maakt het uit of je bij meerdere bonden bent aangesloten al dan niet in nederland of belgie/duitsland?
Ik ben lid van de SEC maar kan gewoon inschrijven op de BECshow of op de show van de ICC in duitsland en als daar bepaalde obstakels zijn in de regelgeving van nederlandse bonden dan moet het mogelijk zijn lijkt mij om daar aanpassingen in te doen.
En probeer alsjeblieft een bondig antwoord te geven zonder mits/of/tenzij/wanneer en weet ik al wat niet meer want dan raak je me echt kwijt dus gewoon jip en Janneke taal.
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag,Josly wat je hier schrijft is gebaseerd op aannames en geen concrete feiten.
Plus dat er weer een wedervraag komt.
De NFC - Nederlandse Forpussen Club - deed in Zutphen mee met een groep forpussen, echter niet in de wedstrijdklasse maar in de showklasse. We werden door de organisatie in de gelegenheid gesteld onze vereniging en natuurlijk onze hobby te promoten. Een prima samenwerking met de ANBvV. De reden waarom dit in Apeldoorn komt te vervallen zal een kwestie van ruimte zijn.... Of vanwege het feit dat de NFC niet door de NBvV erkend is als speciaalclub. De NFC is als afdeling aangesloten bij de NBvV. Heeft dus niets met ringen te maken. De leden gebruiken zowel ringen van beide Nederlandse bonden als Belgische organisaties etc.
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Simpel uitgelegd:
iemand kan lid zijn van/bij een afdeling/speciaalclub van NBvV, zonder lid te zijn van/bij NBvV.
Voor sommigen binnen NBvV in dit een doorn in het oog.
Opmerking