Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roze bril

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• roze bril

In de uitzending van Eva Jinek (gisteravond) was o.a. te gast Marianne Thieme (Pvdd)

Het betreffende onderwerp ging over jacht voor consumptie c.q. wild als streek product versus de geheel tegen de jacht mening van Thieme.

Voor wie even kennis wil maken met het fanatisme van deze partijvoorzitter,
    die niet gehinderd door enige kennis van zaken omtrent natuurlijke processen en wellicht verblind door eigen fanatisme dan wel vertroebeld door een roze bril voorzien van een Walt Disney app. zaken verkondigd die kant noch wal raken, kan ik de tegenwoordig beschikbare mogelijkheden als 'uitzending gemist' van harte aanbevelen.

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Uitzending gemist werkt hier (Oz) helaas niet H. Had het graag gezien.

Gr Kees.

Opmerking

Ook niet via deze link Kees?

http://www.npo.nl/jinek/11-06-2015/KN_1670607#
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ivm met de rechten zijn de filmpjes van de NPO niet te bekijken van uit het buitenland, toevallig zijn er laatst kamer vragen over gesteld en wil men dit gaan veranderen, bv expats kunnen dan waar ook ter wereld Nederlandse stream bekijken.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Een ander aardig (rose gekleurd) voorbeeld is te vinden in het maandblad Dier van de dierenbescherming, jaargang 95, nummer 2, zomer 2015, pagina 14 e.v.

Hier een interview met staatssecretaris Dijksma over wat zij (na 23 jaar discussie) inmiddels toch maar allemaal heeft bereikt
          ten aanzien van o.a. de positieflijsten en haar voornemens omtrent wat er op dit gebied nog allemaal gaat komen.
          Een ware preek voor eigen parochie zou je kunnen stellen en louter veren op een plaats waar deze doorgaans niet groeien,
          maar tegelijk verontrustend weinig aandacht voor de averechtse gevolgen voor zowel mens als dier.
          Die worden namelijk zorgvuldig weggehouden bij de doelgroep van het blaadje!

. . . en gewoon volhouden dat een en ander zo objectief mogelijk tot stand is gekomen.
          Last edited by rupicola; 17-07-2015, 13:09.
          Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door rupicola Bekijk Bericht
            maar tegelijk verontrustend weinig aandacht voor de averechtse gevolgen voor zowel mens als dier.
            Die worden namelijk zorgvuldig weggehouden bij de doelgroep van het blaadje!
            en zo is precies hoe het werkt... ik zie op facebook ook in bepaalde groepen dat mensen die bijzonder weinig kennis van zaken hebben over grote topics als positieflijst, groot wild in de OVP etc. maar des ondanks een onwijs grote mond opzetten, de feiten links laten liggen en het emotionele aspect voor 100% laten tellen.

de doelgroep die lid is van de dierenbescherming (met alle respect) zal voor 60+% bestaan uit vrouwen tussen de 40-60 jaar (dit zie ik dus ook op facebook) die dus inderdaad dat emotionele aspect volledig laten tellen en met geen geweld willen luisteren naar andere opties. de doelgroep van organisaties (ook Stichting AAP e.d.) als deze zijn met zeer weinig woorden om te zetten naar de opinie van de grote mannen van deze organisaties. ziek makend als je het mij vraagt hoe mensen zo blind zijn.

Opmerking

Working...
            X