Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Whow!

Technisch zal er best een en ander verbeterd zijn, maar het leescomfort is met de huidige kleurstelling behoorlijk onder de maat.
    Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Het ziet er netjes uit maar ik vind de oude versie overzichtelijker ivm geplaatste berichten om die af te lezen en je zag of er op was gereageerd nu moet je eerst het onderwerp open.

En ook ik vond de kleuren van de oude versie fijner om te lezen.
      Mvg Remco

Opmerking

Jammer van de chat zo als het nu is, zal er zeker minder vaak komen nu . begrijpelijk dat er eens een verandering moet komen , maar ja helaas is niet elke verandering een verbetering. Toch petje af voor de webmaster je kunt nu eenmaal niet iedereen het naar de zin maken

Gr Harm Berend
        ps.. en alles zal op den duur gaan wennen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door rupicola Bekijk Bericht
          Whow!

Technisch zal er best een en ander verbeterd zijn, maar het leescomfort is met de huidige kleurstelling behoorlijk onder de maat.
          wat leest er nu beter dan zwart op wit? Een groter contrast bestaand er niet toch? Ik kan niet met 3000 man in discussie gaan, iedereen heeft een ander idee, maar wil wel graag iets goeds afleveren, iets wat werkt voor de meerderheid.

Ik ik ga wel eens kijken of ik het zo maken kan dat men zelf een kleuren schema kan kiezen. Moet vast wel lukken!

Opmerking

Hoi Peter,

(Inmiddels ook met IE9 weer in kunnen loggen. Dus probleem weggehaald.)

De witte achtergrond mag van mij gelijk weg. Zacht geel of groen is veel rustiger.
            De blauwe balken schreeuwen mij ook wat teveel eigenlijk.
            Komt vast wel goed.
            Last edited by Henk3; 06-08-2014, 13:13. Reden: Stukje probleem weggehaald.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Jammer van de negatieve reacties. Ik ben zelf website ontwikkelaar en ontwerper en ik vind deze opzet veel beter dan de vorige versie. Het verschil is gewoon heel groot en mensen moeten daar aan wennen. Het RTL nieuws is onlangs ook helemaal vernieuwd, dat vond ook bijna niemand mooi maar na een tijdje is men eraan gewend.

Ook ik moet er aan wennen maar ik geloof wel dat dit veel frisser en meer van deze tijd is. Met iPad zie ik meteen dat deze versie beter leest.

Dank voor de update en keep up the good work!

Overigens gebruik ik in mijn websites bijna altijd wit of bijna wit als achtergrondkleur bij de hoofdtekst

Opmerking

Inderdaad een mooi stukje werk afgeleverd. Mijn voorkeur is ook iets minder wit, ik heb ook iets oudere ogen.
                Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                uit het restant de rest van het land.

Opmerking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rupicola Bekijk Bericht
                  Whow!

wat leest er nu beter dan zwart op wit? Een groter contrast bestaand er niet toch?
                  een groter contrast bestaat er inderdaad niet, maar de lees/werkbaarheid hangt natuurlijk niet samen met een zo groot mogelijk contrast. (doen we met foto's gelukkig ook niet )

Ik kan niet met 3000 man in discussie gaan, iedereen heeft een ander idee, maar wil wel graag iets goeds afleveren, iets wat werkt voor de meerderheid.
                  Dit spreekt voor zich, maar neemt niet weg dat er inmiddels toch al aardig wat reacties zijn gekomen op de de witte achtergrond.

Ik ik ga wel eens kijken of ik het zo maken kan dat men zelf een kleuren schema kan kiezen. Moet vast wel lukken!
                  Dat zou helemaal geweldig zijn!

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ronaldm Bekijk Bericht
                    Jammer van de negatieve reacties. Ik ben zelf website ontwikkelaar en ontwerper en ik vind deze opzet veel beter dan de vorige versie. Het verschil is gewoon heel groot en mensen moeten daar aan wennen. Het RTL nieuws is onlangs ook helemaal vernieuwd, dat vond ook bijna niemand mooi maar na een tijdje is men eraan gewend.

Ook ik moet er aan wennen maar ik geloof wel dat dit veel frisser en meer van deze tijd is. Met iPad zie ik meteen dat deze versie beter leest.

Dank voor de update en keep up the good work!

Overigens gebruik ik in mijn websites bijna altijd wit of bijna wit als achtergrondkleur bij de hoofdtekst
                    Je moet de reactie's niet zien als zijnde negatief Ronald. Gewoon opbouwend dus. Sommige nieuwe dingen zijn nu eenmaal niet direct beter dan het oude ding.
                    Het oogt wel fris, dat wel maar mag het ietsje minder hard van kleur?

Verder is het aan de webmaster om er iets mee te doen of niet.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ik vind nieuwe site ook moeilijk te lezen,maar ik heb de Crtl knop gebruikt en de boel vergroot en nu is het prima te lezen.

Opmerking

De site vind ik er op deze manier niet uitnodigend en gezellig uitzien. Dat grijs, wit, zwart en dit kleutje blauw.. nee, ik vind het niet fraai of uitnodigend.
                        Echter, ik denk dat het wel went en het gaat verder om de inhoud en wat iedereen plaatst aan vragen en reacties.

Misschien is het praktisch om over een paar weken een vraagje te stellen hoe forumleden er op dat moment over denken.

Groetjes, Chantal
                        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Ten eerste wil ik zeggen, het ziet er prachtig uit, complimenten van mijn kant!
                          Ten tweede, wat zijn Thanks?
                          En ten derde, ik zat gister te kijken of die al was vernieuwd, tot 11 uur s'avonds, en toen was er nog niet nieuws, en ik heb nu pas toegang gekregen tot het nieuwe forum, op mijn mobiel heb ik hem meerdere keren vernieuwd, en op de laptop ook, gelukkig kan ik er nu wel weer op, maar eerst lukte dit dus gister en vandaag tot nu niet? Weet niet of het aan mij ligt Maar ik was even bang dat er wat was misgegaan haha Maar alles ziet er prachtig uit!
                          Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                          Vergeet niet te kijken op mijn site!
                          http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk Bericht
                            Ten tweede, wat zijn Thanks?
                            http://www.vogelcafe.nl/content.php?23-Bedankt-he!
                            Hier een korte uitleg! Het had ook "bedankje" of "duimpje" kunnen heten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door janh11 Bekijk Bericht
                              Ik vind nieuwe site ook moeilijk te lezen,maar ik heb de Crtl knop gebruikt en de boel vergroot en nu is het prima te lezen.
                              CTRL + doet inderdaad wonderen voor mensen die het lastig te lezen vinden. Druk zo vaak op CTRL + totdat je het goed kan zien. CTRL - maakt het weer kleiner. CTRL 0 en je bent terug bij hoe het was.

Opmerking

Ik zit ook op een groot aquariumforum

en ben daar enkele jaren beheerder geweest, nu nog werk en adviseer ik er redelijk veel achter de schermen.
                                Wat me opviel(twee jaar terug hebben wij ook ons forum helemaal vernieuwd)is dat de leden die toen al aanwezig waren ook met momenten zowel negatief als positief uit de hoek konden komen.
                                Na enkele maanden zakt dit weer weg en leert men omgaan met een nieuw forum, komt nog bij als men niet mee gaat met zijn tijd dat....., bedoel enkel "stilstaan is achteruit gaan" .
                                Iedereen zal merken dat alles een leerschool is en dat als beheerder(webmaster) niet altijd even evident is om voor iedereen goed te doen.
                                Je/jullie(ook moderators zullen wel zoveel mogelijk getest hebben zeker? ))hebben prachtig werk geleverd en zoals het overal is, bepaalde kinderziektes(die er onvermijdelijk zijn)zullen mettertijd ook opgelost geraken.
                                Dikke proficiat aan het ganse team.
                                Last edited by luc-mol; 06-08-2014, 19:08. Reden: Tekst aangepast
                                Met vriendelijke groeten,
                                Luc

Opmerking

Working...
                                X