Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nieuw forum

Beste mensen het is zover, het nieuwe forum staat online.

Kijk eerst eens rustig rond en mochten er dingen niet werken of onduidelijk zijn dan hoor ik het graag!

Het kan zijn dat het forum er eerst wat raar uitziet, maar laad dan de webpagina opnieuw (windows CTRL + F5, Apple CMD + R).

Peter.

Ps,
    1 ding doet het nog niet zie ik nu, de handtekening foto. Daar staat nu [SIGPIC][/SIGPIC]. Ga ik na kijken.
    Last edited by webmaster; 05-08-2014, 18:34. Reden: bugje gevonden

Beste Peter,

Het is even wennen, maar het ziet er netjes uit.
    En dank voor de snelle omzetting.
    Ik heb wel een opmerking (absoluut geen kritiek hoor), maar ik heb moeite met het lezen van de lichtblauwe letters.
    Komt natuurlijk ook door mijn oude ogen, maar als oud kaartentekenaar weet ik, dat bepaalde kleuren op een lichte ondergrond moelijker te zien zijn.

Voor de rest proficiat.

groet Drum.

Opmerking

Hallo Drum,

Bedankt voor het compliment. En ik zal de blauwe tekst in de gaten houden. Dat kan ik nog wel aanpassen als het echt nodig mocht zijn.

Opmerking

Opmerking

Hoe kan ik kiezen voor een "PC weergave" in plaats van een "mobiele weergave"?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage Bekijk Bericht
            Hoe kan ik kiezen voor een "PC weergave" in plaats van een "mobiele weergave"?
            Ik moet eerst even kijken of dat een optie is.
            Waarmee bezoekt u het forum nu? Telefoon? Tablet?

Opmerking

"Nieuwe jas" moet even wennen maar eerste indruk is prima!

Opmerking

Ik bezoek de website nu met een telefoon met een Chrome browser.
                Sommige pagina's zoals de "veelgestelde vragen" zijn niet beschikbaar voor de mobiele weergave.

Opmerking

hoi peter het ziet er goed uit de nieuwe site even wennen maar we zullen als weer snel vinden
                  groet Ries

www.vogelmarkt.nl

Opmerking

kleur en leesbaarheid

Oorspronkelijk geplaatst door ries Bekijk Bericht
                    hoi peter het ziet er goed uit de nieuwe site even wennen maar we zullen als weer snel vinden
                    hallo
                    ik vind de kleur zeer matig [te licht ]en niet goed leesbaar.dat er vernieuwingen plaatsvinden is altijd goed natuurlijk daar niet van.
                    mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door leila Bekijk Bericht
                      hallo
                      ik vind de kleur zeer matig [te licht ]en niet goed leesbaar.dat er vernieuwingen plaatsvinden is altijd goed natuurlijk daar niet van.
                      mvg
                      Persoonlijk vind ik het er zelf ook niet heel prettig met al dat blauw, beetje kil.....
                      Maar zal vast wel wennen met de tijd.

Opmerking

Mooie indeling,niets mis mee maar de blauwe kleur in combinatie met het wit is erg onrustig.
                        Ik wil nog niet zeggen dat het pijn doet aan mijn ogen maar scheelt niet veel.
                        Als ik het vergelijk met het forum van vogelnetzwerke.de,dit is ook blauw met wit maar het blauw is meer blauwgrijs en daardoor rustiger.
                        Last edited by kingfisher; 05-08-2014, 22:47.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

dat is kwestie van wennen
                          groet Ries

www.vogelmarkt.nl

Opmerking

Het is volgens mij bekend dat wit geen prettig achtergrond is voor een website, vooral niet in de avond.
                            Is het mogelijk om leden de keus te geven tussen een licht en donker achtergrond?
                            Verder vind ik het uiterlijk van het forum mooier dan het vorige forum. Het oogt frisser.

De chat is - naar mijn mening - er wel op achteruit gegaan. Je ziet niet meer wie aanwezig is in de chat. Je hoort geen geluid meer als er een nieuw bericht is. Daarnaast kun je geen eigen kleurtje meer kiezen voor jouw berichten, waardoor het nogal lastig word om te kijken wie wat stuurt.

Opmerking

De chat is er inderdaad niet op vooruitgegaan. Maar die is lastig te vinden voor dit forum. De oude chat kon ik niet eens meer installeren, te oude software. Maar ik hou me ogen open voor wat beters. Er is nu tenminste iets op snel even te kletsen.

De kleur is wennen denk ik, jullie hebben al 8 jaar lang tegen hetzelfde aangekeken natuurlijk. Dit is weer fris en strak.

Opmerking

Working...
                              X