Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

[QUOTE=loodje;494818]
    Ik moet wel zeggen dat ctrl+ wonderen heeft gedaan, dat maakt het een stuk aangenamer lezen.
    Bedankt voor deze tip.
    (mijn ogen zijn namelijk ook niet meer zo piep)

QUOTE]

Ik ben er net achter dat je de lettergrootte ook makkelijk aan kan passen als je bijna helemaal onderaan de pagina gaat kijken. Linksonder staat een "vinkje" die je aan kan klikken en daar kan je kiezen uit verschillende lettergroottes.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ik kan geen vinkje vinden Henk, of zijn mijn ogen slechter dan ik dacht misschien.
      groetjes
      Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door loodje Bekijk Bericht
        Ik kan geen vinkje vinden Henk, of zijn mijn ogen slechter dan ik dacht misschien.
        Misschien duidelijker zo? Ik denk niet dat het aan je ogen ligt hoor, meer aan de manier van kijken en waarnemen denk ik, ha, ha.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
          Misschien duidelijker zo? Ik denk niet dat het aan je ogen ligt hoor, meer aan de manier van kijken en waarnemen denk ik, ha, ha.
          Ha, ha klopt Henk; niet goed genoeg rondgekeken, nu gevonden.
          Dank je weer.
          groetjes
          Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Ik weet niet of ik de enige ben, maar op mijn computer (windows7) blijft het forum steeds 'hangen',op mijn tablet heb ik nergens last van.

Opmerking

Dan zit de strop te strak Krien.

Aan windows 7 zal het niet liggen denk ik. Misschien wel aan de browser zoals IE - Firefox - Chrome. Probeer eens een andere browser of vernieuw de pagina eens een keer.
              Ouwe cookies misschien ook eens opruimen?
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

ouwe cookies ? hahaha die worden bij ons niet oud hoor.....
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Browsers moet je regelmatig updaten, zodat je de nieuwste versie hebt. Anders kun je vaak problemen krijgen met websites.

Opmerking

Had de nieuwste browser(van ie -windows 7) cookies etc. ruim ik eigenlijk standaard wekelijks al op.
                    Heb nu bij internetopties bij vertrouwde internetsites vogelcafe toegevoegd en nu doet ie het wel weer, zij het zeer traag, kan in ieder geval wel weer de mooie foto's van jullie bekijken, via mijn tablet kreeg ik de meeste daarvan niet geladen.

Opmerking

Ik kan geen gebruik maken van de nieuwe chat. Er staat dan dat ik eerst moet inloggen, maar niet waar en hoe, terwijl ik al op het forum ben ingelogd.

Opmerking

Hehe, eindelijk gelukt, kan nu weer helemaal storingsvrij van de foto's hier genieten, de site wilde nu helemaal niet meer openen.
                        Via mijn tablet lukte het wel, maar daar mee kon ik de meeste foto's weer niet mee openen.
                        Als volgt opgelost> (ie)via extra naar internetopties, dan geavanceerd en dan internet explorer opnieuw instellen nog even de computer opstarten en ja, jippie, ik ben er weer.

Opmerking

Bad request

ik kan met google browser niet meer het vogelcafe op. hij opent de site wel, maar als ik iets aanklik, krijg ik de mededeling Bad Request.

iemand enig idee ?

dit is wat er precies staat:

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.
                          Size of a request header field exceeds server limit.
                          Cookie
                          /n
                          Apache/2 Server at localhost Port 80
                          Last edited by Ton; 04-09-2014, 19:21.
                          groeten Ton

Opmerking

Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Cookies

ik heb de zin zoals boven staat, even gegoogled, en zoals het er naar laat uitzien, zit het in de cookies.

even de pot legen, en hij gaat weer. gelukkig.....
                              groeten Ton

Opmerking

Hoe komt het dat ik op het vernieuwde forum geen bijgevoegde afbeeldingen kan open?
                                Als iemand mij kan helpen graag. Mvg

Opmerking

Working...
                                X