Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw forum, nieuw jasje.
Collapse
X
-
Wauw ziet er al mooi uit! Kan niet wachten! Leuke verassing hoorAmerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
ben benieuwt peter hij zag op de mail er al goed uit .
hopen dat alles in 1 keer goed gaat we duimen voor je .
Opmerking
-
Ik ga me best doen! En als het niet lukt dan kan ik altijd nog terug naar de huidige. Dus echt mislukken gaat het niet.
De nieuwe layout is een stuk overzichtelijker. En zoals ik al zei een hoop nieuwe mogelijkheden. Ook voor mensen die geen lid zijn en alleen zoeken. Hij geeft na een pagina een aantal links naar andere gelijke onderwerpen.
Opmerking
-
Ja een stuk makkelijker. Je kan nu foto's invoegen die jezelf upload. Vroeger kom dat alleen als bijlage. Maar nu kan de bijlage ook in het bericht. Tot 5 foto's maximaal per bericht.
Ik zal tzt een aantal voorbeelden maken/uitleggen hoe het een en ander moet.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door webmaster Bekijk BerichtJa een stuk makkelijker. Je kan nu foto's invoegen die jezelf upload. Vroeger kom dat alleen als bijlage. Maar nu kan de bijlage ook in het bericht. Tot 5 foto's maximaal per bericht.
Ik zal tzt een aantal voorbeelden maken/uitleggen hoe het een en ander moet.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door allesfreak Bekijk BerichtSorry, persoonlijk vind ik de layout helemaal niks geef mij de oude layout maar weer terug. Vind ik persoonlijk een stuk mooier.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking