Mededeling

Collapse
No announcement yet.

houtsnijwerk vogel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• houtsnijwerk vogel

Er stond een jaar of 2-3 geleden op de show van de BEC een man die als hobby verschillende soorten vogels in houtsnijwerk maakte.

Heeft iemand nog een idee wie dat was en of hij een website heeft?

Ik kan er niets meer van vinden,stond volgens mij ook niets van in de catalogus.
    Was de man op de foto volgens mij.

Mvg,
    Kingfisher.

Wel mooi gemaakt zo te zien maar dat kun je toch wel even navragen bij de BEC? Mailadressen genoeg:
    Vereniging voor Belangenbehartiging Europese Cultuurvogel en het aanvragen van pootringen voor Cites bijlage A A- vogels
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
      Wel mooi gemaakt zo te zien maar dat kun je toch wel even navragen bij de BEC? Mailadressen genoeg:
      http://www.bec-info.com/Publiek/Foto...a-43c231191a0c
      Dat was mijn tweede zet henk,
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Prachtig

Kan niets anders zeggen " kunstenaar " laten we hopen dat je hem vind,

Opmerking

Deze lijkt er ook wel wat op maar is denk ik jonger:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Volgens mij heb ik deze man in Januari op de TT van de Anbvv in Zutphen nog zien zitten.
            Weet verder geen naam o.i.d. maar misschien kun je er wat mee.

Opmerking

jij wil die ijsvogel natuurlijk hebben, of niet ......
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                jij wil die ijsvogel natuurlijk hebben, of niet ......
                Jij mag niet meer raden,inderdaad vindt ik wel leuk voor bij mijn verzameling.

Heb nu een stuk of 9 verschillende porseleinen wandborden en ik heb van de branderij de Ijsvogel wat van hun ijsvogel onderzetters gekregen.

En kom ik eens een nieuw wandbord tegen op ebay of id dan komt deze er ook nog wel bij maar moet dan wel een echt aparte zijn.

En ik wil tzt nog een opgezet exemplaar hebben,ben aan het rondkijken, maar wat er aangeboden wordt is of niet mooi opgezet of zijn me te duur.

Ik heb de BEC inmiddels gemaild,wie weet.
                Mvg,
                Kingfisher.

Opmerking

ik vind sommige er echt goed uitzien, en daar zit de ijsvogel ook bij. echt kunstig als je dat met de hand kan maken.

ik meen mij te herinneren, dat deze man ook op de show van de vruchten en insecteneters heeft gezeten, 2 jaar terug.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Bob, als de BEC niet meer de naam van de man kent... hij zat volgens mij ook op de landelijke open dag van Sovon (2013) ik heb nog even met hem staan praten, kan niet zeggen dat ik de man van de foto herken maar zijn houtsnijwerk komt me bekend voor. hij vertelde dat hij alles uit lindehout sneed. erg aardig vent was het.

trouwens mocht je zijn contact gegevens vinden, ik zou ze ook graag hebben.

Opmerking

bedoel je/u soms dit houtsnijwerk.

www.fretteren.eu

Opmerking

Bedankt voor je link Naruch maar ik neem aan dat je het verschil wel ziet tussen beide ijsvogels?
                        Zit ook zeker €60-70 euro tussen.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

Working...
                        X