Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervelende reclame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

IE 10 is zo ik het las alleen geschikt voor windows 7 en 8. Ik heb hier nog vista op zitten.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Het heeft me een paar hoofdbrekens gekost maar volgens mij ben ik nu simpel verlost van die hinderlijke reclame en mijn webmail werkt ook nog volgens mij maar daar kom ik de komende dagen wel achter.

Hier de oplossing, die in de instellingen van Internet Explorer 9 zelf ligt.

Ga naar "Extra" in de kopbalk en klik op "traceerbeveiliging".
      ---

---------------------------------------------------------------
      Klik op "uw persoonlijke lijst" en daarna op "instellingen".
      ---

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Klik op "automatisch blokkeren" of klik de regels aan die je wil blokkeren, daarna klik je op "vernieuwen" en tot slot op "OK".
      ---

----
      Weg is die hinderlijke vervelende reclame en kan ik weer normaal mijn scherm bekijken zonder dat die steeds een eind verspringt.
      ---
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Top Henk!,

Mooi gedaan en bedankt voor de uitleg.

Gek ik heb IE 10 (niet dat ik hem gebruik)maar daar is die "traceerbeveiliging". niet te vinden onder de "extra's".

Nu weer lekker lezen zonder die troep er door heen.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik lees dat het ook ingesteld kan worden in IE 10.

Uiteraard is ook in IE10 adblocking in te stellen (evenals nog in IE9 onder Vista):Extra\ Traceerbeveiliging\ Een traceerbeveiligingslijst downloaden\kies:\ Eas

Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Yep gevonden, ik heb een extra tabje "beveiliging" en daar staat hij onder.

Bij mij wordt er niets weergegeven, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem niet gebruik, maar toch maar even op "automatisch blokkeren" gezet.

Bedankt voor de uitleg.

Vond nog een goede advertentie blocker voor Google Chrome https://chrome.google.com/webstore/d...dilifddb?hl=nl
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik heb ook veel hinder van al die reclame.
              Bij mij staat de reclame aan de rechterkant van het blad.
              Ook tussen de berichthe in staat er reclame.

Daarom bedankt voor het uitzoeken Henk, ik ga er mee aan de slag.
              groetjes
              Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                Sinds vandaag springt mijn beeld steeds een eind naar rechts omdat er links van boven naar onder een reclameblok in beeld komt.
                Zeer vervelend, zijn er meer die dit ondervinden? (Deze toko heb ik doorgegeven aan de webmaster om er even naar te kijken als ie wil.)

Ik zie net dat het niet alleen bij VC het geval is. Zal wel met internetexplorer 9 te maken hebben.

Zie voorbeeld:
                Hallo Henk,

Deze advertentie plaats ik niet. Degene die ik op het forum zet zijn van Google.
                Het lijkt erop dat je "viezigheid" op je computer hebt. Je zou eens moeten kijken naar de "plugins" die draaien in IE, zet alles uit wat je niet kent/gebruikt. Wel moet je dan nog op onderzoek uit waar het vandaan komt, anders is het zo weer terug.

Learn about add-ons in Internet Explorer, including how to turn add-ons on or off, delete installed add-ons, and use Enhanced Protected Mode.

Ps ik ben benieuwd wat je ziet als je op de T drukt links in de advertentie.

Opmerking

Hoi Peter,

Ik zie nu pas je antwoordt voorbij komen.

Nu heb ik geen verstand van goede of slechte toepassingen maar gezien de datum zou deze misschien de boosdoener zijn?

Zo ja, hoe krijg ik die van mijn pc af?

--
                  Inmiddels denk ik voldoende over glindorus gelezen en heb ik het via configuratiescherm - programma's verwijderen verwijderd. Computer opnieuw opgestart en via start - C: programfiles via de rechtermuis de doelmap glindorus verwijderd. (Dit wil namelijk niet voor je de computer opnieuw opgestart hebt.)
                  Mocht er verder nog iets moeten gebeuren dan verneem ik dat natuurlijk graag even.

Ik heb nu ook even een test gedaan met het opheffen van de blokkades, en gelukkig is nu die vervelende reclame gewoon weg zonder dat ik alles geblokkeerd heb.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Hallo Henk,

Ik weet niet hoe techinisch je bent, maar hier staat uitgelegd hoe je het kan verwijderen:

Er zijn meer pagina's te vinden als je zoekt op "remove glindorus" zoals deze:
                    http://www.go-remove-malware.com/rem...us-ads/#manual removal

Je kan beginnen met de invoertoepassing uit te schakelen.

Voor iedereen die dit leest. Als je software installeert, hoe betrouwbaar de bron ook is, gebruik de geavanceerde settings tijdens de installatie. Daar kan je vaak opties aangeven dat je dit dus niet hebben wilt.

Succes Henk!

Opmerking

Bedankt Peter.

Ik vind op het moment geen onderdelen meer van glindorus terug als ik zoek via start in het zoekvak. Maar voor hetzelfde geldt zitten er nog wel ergens onderdelen verstopt.
                      In iedergeval is die vervelende reclame nu wel weg.

Mocht ik nog wat onderdelen vinden dan zal ik eventueel wel iemand contacteren om het er even voor mij vanaf te halen.

De invoertoepassing had ik al uitgeschakeld, op de printscreen is ie nog ingeschakeld te zien.
                      Ik zie daar nog 3x een glindorus.net tussen staan. Heb ik nu ook uitgeschakeld.

In het Nederlands:
                      Als u steeds pop-ups van Glindorus op Internet Explorer, Mozilla Firefox of Google Chrome krijgt dan is uw computer besmet met adware. Het programma wordt meestal
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Hallo Henk,

Je zou hitman pro nog even op je computer kunnen draaien.
                        Hitman pro maakt gebruik van verschillende opschoon technieken en heeft mij al een aantal keer uit de brand geholpen

Hier te downloaden: http://get.hitmanpro.com/

Opmerking

Die draait nu. Zie ook mijn vorige link.

Heeft geen schadelijke zaken ontdekt lees ik.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                          X