Hoi allemaal, ik heb mij sinds een paar weken verdiept in de aan te komen positief lijst, na gebeld te hebben met de PVH en de nbvv en mij te hebben in gelezen ben ik toch geschrokken.
Als ik zie wat de criteria is voor de zoogdieren lijst , die 1 januari in gaat dan vrees ik voor onze/mijn hobby,
Nu begrijp ik dat er meer dan 1 miljoen vogel liefhebbers zijn in nederland, en als ik dan zie dat er nog maar net 13000 mensen de petitie hebben getekend dan vind ik dat gewoon zwak!!! sorry
Want stichting aap en die soorten hebben wel meer dan een half miljoen actieve leden!!! Die vechten ervoor dat dit er door komt en dat doet het als we niets doen!!!
Afgelopen week heb ik zelf al voor meer dan 20 stemmers gezorgd en als ik dat kan dan kunnen we dat allemaal.
En ja dit is of topic maar ja over een jaar bestaat deze topic toch niet meer.
Misschien nog een zebravinken forum want veel meer blijft er niet over!!
Mvg Henk Bartels
Ik had deze onder Japanse meeuwen geplaatst daarvoor mijn excuses
Als ik zie wat de criteria is voor de zoogdieren lijst , die 1 januari in gaat dan vrees ik voor onze/mijn hobby,
Nu begrijp ik dat er meer dan 1 miljoen vogel liefhebbers zijn in nederland, en als ik dan zie dat er nog maar net 13000 mensen de petitie hebben getekend dan vind ik dat gewoon zwak!!! sorry
Want stichting aap en die soorten hebben wel meer dan een half miljoen actieve leden!!! Die vechten ervoor dat dit er door komt en dat doet het als we niets doen!!!
Afgelopen week heb ik zelf al voor meer dan 20 stemmers gezorgd en als ik dat kan dan kunnen we dat allemaal.
En ja dit is of topic maar ja over een jaar bestaat deze topic toch niet meer.
Misschien nog een zebravinken forum want veel meer blijft er niet over!!
Mvg Henk Bartels
Ik had deze onder Japanse meeuwen geplaatst daarvoor mijn excuses
Opmerking