Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Is maar net wat een gek er voor geeft een postduif is 50 cent waard maar er werd er dit jaar ook al een voor 310000 verkocht dus het is maar net wat de gek er voor geeft.
Ik begrijp nooit waar mensen zich mee bezig houden. Meestal heb ik het idee dat het klagen over prijzen te maken heeft met het feit dat ze zelf het geld niet willen betalen maar de vogel wel willen hebben. Ik zeg overigens niet dat dat hier het geval is.
Ik las overal op fora altijd geklaag over de prijzen. Wel bladvogels willen, of ineens een koppel blauwvleugel-nachtegalen moeten hebben en dan flink zeiken over de prijs. Ik vind het ook volkomen normaal dat de beste vogels van NL, Europa of de Wereld voor flinke prijzen weg gaan. Wat kan mij dat ook schelen. Als je ze niet kan betalen dan koop je ze niet.
Er zijn al zoveel topics geweest over de prijzen van vogels. Als je niks wil betalen neem je lekker een koppel grasparkieten, kanaries of zebravinken. Is ook veel makkelijker en leuker dan beginnen met wilde vogels of soorten waar er nog maar enkele van zijn in gevangenschap. Laat die maar lekker zitten bij de mensen die weten wat ze doen.
Ik hoop voor de kweker dat die Timbrado's voor een leuk bedrag zijn weg gegaan. Is niet alle moeite voor niks en levert het naast de eer ook een leuke duit op.
Ik begrijp nooit waar mensen zich mee bezig houden. Meestal heb ik het idee dat het klagen over prijzen te maken heeft met het feit dat ze zelf het geld niet willen betalen maar de vogel wel willen hebben. Ik zeg overigens niet dat dat hier het geval is.
Ik las overal op fora altijd geklaag over de prijzen. Wel bladvogels willen, of ineens een koppel blauwvleugel-nachtegalen moeten hebben en dan flink zeiken over de prijs. Ik vind het ook volkomen normaal dat de beste vogels van NL, Europa of de Wereld voor flinke prijzen weg gaan. Wat kan mij dat ook schelen. Als je ze niet kan betalen dan koop je ze niet.
Er zijn al zoveel topics geweest over de prijzen van vogels. Als je niks wil betalen neem je lekker een koppel grasparkieten, kanaries of zebravinken. Is ook veel makkelijker en leuker dan beginnen met wilde vogels of soorten waar er nog maar enkele van zijn in gevangenschap. Laat die maar lekker zitten bij de mensen die weten wat ze doen.
Ik hoop voor de kweker dat die Timbrado's voor een leuk bedrag zijn weg gegaan. Is niet alle moeite voor niks en levert het naast de eer ook een leuke duit op.
Een beetje een negatieve reactie. Je zul toch moeten toegeven dat er met enige regelmaat exorbitante prijzen worden gevraagd.
Schat eens wat de gek neerlegt voor de nederlands, spaanse en de wereldkampioen?
Geen idee, maar jij weet waarschijnlijk meer.
Vertel jij mij maar wat een ''gek'' voor deze vogel(s) wil betalen.
Dat liefhebbers bereid zijn om een hoge prijs te betalen betekend, dat dit het hen wel waard is en dat ze het zich kunnen permitteren.
Zo gek nog niet.
Een beetje een negatieve reactie. Je zul toch moeten toegeven dat er met enige regelmaat exorbitante prijzen worden gevraagd.
Natuurlijk. Maargoed, wat moet een kakatoe dan kosten? 15 euro? En iedereen die er een wil kan er dan een krijgen? Dat werkt ook niet toch?
De ene auto is duur en de andere niet. Niet iedereen kan in een porsche rijden.
Als je mensen kent en serieus bent hoef je meestal niet de hoofdprijs te betalen dus als je echt iets wil kan dat bijna altijd. Behalve als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Persoonlijk vind ik de meeste vogels nog te goedkoop. Hoe goedkoper hoe slechter er soms mee om wordt gegaan. Zebravinken worden veel aan reptielen gevoerd en gaan voor 2 euro een klein wit kooitje in op de vensterbank. Dat zal met een Japanse nachtegaal denk ik minder snel gebeuren. Te duur dus die gaan eerder naar mensen die een nachtegaal willen en niet zomaar een vogel.
Ik bedoel er echt niks negatiefs mee, zo denk ik er gewoon over.
Opmerking