je ziet dat de laatste tijd de aanhang van roofvogel liefhebbers aan het toenemen is. het zijn zowel inlandse als ook exotische roofvogels mn uilen soorten maar ook valken soorten. ik vind het persoonlijk schitterende vogels om te zien, maar mijn vraag is nu eigenlijk wat moeten we als NBvV met deze liefhebbers. ze kunnen niet aan tt's deelnemen want ze zijn niet in ons vraag-programma opgenomen. ik zou daarom de mening van andere mensen wel eens willen weten wat we in de toekomst met deze steeds maar groeiende groep liefhebbers moeten doen. ik vind zelf dat ze ook een plaats in onze bond waardig zijn, maar het probleem wat zich voordoet is dat geen enkele keur-
meester dit in zijn opleiding gehad heeft. het andere probleem wat zich voordoet als deze vogels in gezonden mogen worden op gewone tt's, dat de meeste andere vogel soorten gestrest raken door het geluid wat deze vogels maken want het zijn immers hun natuurlijke vijanden. ik zou daarom graag meningen horen van andere mensen omtrent deze toch wel mooie vogels.
WAT MOETEN WE HIER IN DE TOEKOMST MEE?
GRAAG UW MENING.
meester dit in zijn opleiding gehad heeft. het andere probleem wat zich voordoet als deze vogels in gezonden mogen worden op gewone tt's, dat de meeste andere vogel soorten gestrest raken door het geluid wat deze vogels maken want het zijn immers hun natuurlijke vijanden. ik zou daarom graag meningen horen van andere mensen omtrent deze toch wel mooie vogels.
WAT MOETEN WE HIER IN DE TOEKOMST MEE?
GRAAG UW MENING.
Opmerking