Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijzen vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

stimuleren van de jeugd.

Hallo rene

ook ik vindt dat we met zijn alle wel eens een beetje op de prijzen kunnen letten maar vindt je ze te duur laat ze dan zitten.

ik heb zelf 2 dochters die nu lid zijn geworden van de vogel vereniging ons genoegen te zwijndrecht. wij waren lid in papendrecht maar de club wordt opgeheven.

ons genoegen stelde ons in de gelegenheid om mee te doen met de door hun gekweekte vogeltjes, voor mijn kinderen was het belangrijker om mee te doen dan hoe hoog scorren de voggeltjes.
    mijn kinderen beleven veel plezier aan de vogels maar vinden het belangrijker dat er jonge vogels geboren worden want dan kunnen ze volgent jaar weer mee doen.met de tt .

ik vindt het belangrijker wat wij voor de jeugd organiseren om hun te betrekken binnen de hobby, de verenigings avonden zijn niet geschik voor kinderen want het wordt al gauw te laat.
    laten we daar is over nadenken. jeugd krijgen is 1 maar jeugd behouden is iets anders. nou is het ook zo dat het makkelijker is om iets voor 5 of 10 jeugd leden te doen dan voor 1 of 2. wandt er zijn al gauw kosten aan verbonden.

ook leeftijden zijn soms een probleem als het leeftijds verschil te groot is heb je ook problemen. leeftijd van mijn kinderen zijn 10, 7 jaar alle twee licht verstandelijk beperkt.

heb je tips
    laat het hier horen wandt dan kan ik ook op de vereniging voor de belangen van mijn kinderen op komen.

maar 1 ding weet ik zeker dat je als ouder niet moet denken een ander regelt het wel je zult zelf mee moeten denken en organiseren.

groeten
    wilfred coljee

Opmerking

Working...
    X