Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar vogels kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Waar vogels kopen?

Hallo,
    Weet iemand goede adressen ,in Limburg ,waar ik vogels kan kopen? Ik wilde mooie vogeltjes kopen voor in een kooitje.
    Groetjes

We hebben op dit forum afgesproken, dat wij daar de vogelmarkplaats voor gebruiken en niet dit forum.

Zie de forum regels.
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

Opmerking

Dag Henk, op het forum moeten we inderdaad ook geen gezocht/aangeboden perikelen krijgen.

Maar we bespreken merken voedsel, types hout, goeie timmermannen en weet ik 't. Het kan toch geen kwaad om goeie kwekers of handelaren te vermelden? Op vogelmarktplaats zit niet echt een kwaliteitscheck op de aanbieders toch?

Opmerking

Met vriendelijke groet:
        Henk.

Opmerking

lijkt me geen goed idee Barend.

als je hier gaat vermelden wat allemaal goed kwekers zijn van welke vogels maak je het de mensen die verkeerde bedoelingen hebben het alleen maar makkelijker

Opmerking

Ook weer waar, maar het is jammer als je op vogelmarktplaats niet echt een referentie kan checken.

Opmerking

leg het voor bij de webmaster

Opmerking

zelf persoonlijk zou ik ook even op vogelmarktplaats kijken.
                Dan kun je ook meteen zien wat er in de buurt te koop is en wat je wil

gr. Ben
                Groeten, Ben

Opmerking

je kan ook de vogelvereniging in jouw woonplaats benaderen, en vragen of er kwekers zijn, met het soort vogel wat je wil.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Working...
                  X