Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik mag de voliere niet meer in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ik mag de voliere niet meer in

Zoals een aantal hier wel zullen weten heb ik sinds eind vorig jaar weer een koppel kleine kruisbekken in mijn bestand.

Schitterende vogels en nog mooiere clowns en lekkere slopers.
    Het popje komt inmiddels uit de hand eten maar de man blijft een schijtebroek,zingt overigens wel leuk.

Nu is het geval dat ze in 1 van de aluminium vluchtjes zitten met een koppel grote barmsijzen(gaat prima trouwens) en aan dat vluchtje zitten van die schuifgrendeltjes die je omhoog drukt en dan opzij schuift,open dan wel dicht.
    Deze zitten ook aan de binnenkant en je voelt hem al,ze sluiten zelf de vlucht af,de pop doet dit.

Wipt gewoon het grendeltje omhoog en schuift het opzij en weer naar beneden,ik dacht de eerste keer hmm zeker toeval en niet goed terug geschoven,tot het weer gebeurde en vanavond ben ik even blijven zitten om alles te bekijken op mijn gemak en ja hoor daar ging ze.
    Binnen een halve minuut dicht deurtje en mevrouw even lekker eten,heb ik ook weer gefikst,zal ze gedacht hebben.
    Mvg,
    Kingfisher.

Ha, ha, slim vogeltje zeg.
    Ze wil geen pottenkijkers tijdens de maaltijd en op haar gemakje eten

Erg leuk te horen, dat ze dit doet.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

geniaal zeg! nooit gedacht dat die kruisbekken zo vindingrijk waren.

leuk om te horen!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
        geniaal zeg! nooit gedacht dat die kruisbekken zo vindingrijk waren.

leuk om te horen!
        Misschien spreken we daarom over het dierenrijk en het mensdom?

Opmerking

Hallo,

Kom je een volgende keer thuis van werk; heeft je vrouw dit kunstje van die vogel afgekeken.....

Groeten, Serinus.
          The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Ze hebben het met tamelijke zekerheid te goed bij jou! Sluiten daarom zelf af zodat ze niet gestolen worden.

Opmerking

Hopelijk doet ze hem weer open als je weer gaat voeren.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

Hier meerdere koppels kruisbekken zitten, wat ze ook een leuk tijdbederf vinden is de waterpompjes open maken, als deze in de vluchten staan zoals bij mij het geval is.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Alcampo
                  Hier meerdere koppels kruisbekken zitten, wat ze ook een leuk tijdbederf vinden is de waterpompjes open maken, als deze in de vluchten staan zoals bij mij het geval is.
                  Jazeker of ze uit het front mikken als je ze niet vastzet met een ijzerdraadje,koste me in het begin aan aantal fonteintjes voor ik het doorhad en een natte vloer

Enne Serinus,is soms ook wel makkelijk,je brengt me op een idee,dan doe ik de grendel aan de buitenkant dicht
                  Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

Working...
                  X