Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoelendans of afrekening?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Stoelendans of afrekening?

Wat is er gebeurd op het forum? Ik zie maar 2 moderators meer staan, Ele is opeens van het toneel verdwenen o,der zijn naam staat enkel 'stamgast' en niet zoals vroeger 'moderator'. Ook zie ik dat medaar niet meer kan inloggen en geen bijdragen meer kan posten. Wat is hier allemaal gebeurd?? Wie kan mij een eerlijk antwoord bezorgen.
    Om de kracht van het anker te voelen, moet je eerst de storm trotseren.

dat is mij ook al opgevallen ik wil hier ook wel eens meer van weten

Opmerking

ik heb alleen gezien dat bij medaar alleen zijn naam staat weer gegeven en bij berichten staat er n/a

van eelke wist ik nog niet dat hij geen moderator meer is (mocht dit zo zijn) zijn afwezigheid is me wel opgevallen
      of eelke reageert alleen maar in topics die ik niet erg aandachtig lees

Opmerking

Hoe zie je dat medaar niet meer kan posten?
        Overigens vind ik dat op deze site normaal Nederlands moet worden geschreven (ABN), zodat een ieder dit kan lezen. Hoeft niet perse zonder grammaticale fouten.
        Als er meerdere personen meerdere dialecten/talen gaan schrijven wordt de site onbeheersbaar en onaantrekkelijk.
        Als we op mijn voetbalclubje gastspelers kregen, omdat we weer eens te weinig man hadden en ze gingen in een andere taal praten, riep ik hen altijd tot de orde en zei tegen hen dat we hier Nederlands spreken. Ook tegen Surinamers, die ik wel verstond.
        Ik mis zijn/haar bijdrage dan ook niet. Nooit iets van begrepen.
        Wat Ele betreft misschien heeft hij minder/geen tijd meer om van alles te lezen. Hij is dan ook de persoon aan wie je dit moet vragen

Opmerking

dus eelke hoe zit het,het kan toch niet zo zijn dat je er mee stopt om super moderator te zijn, want dat ben je wel.
          dus leg even uit als je wil,want een goede moderator hebben we echt wel nodig hier in het cafe

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door pico
              Hoe zie je dat medaar niet meer kan posten?
              Overigens vind ik dat op deze site normaal Nederlands moet worden geschreven (ABN), zodat een ieder dit kan lezen.

dus as je nie goet nederlans (abn) ken tiepen mag je hier nie poste ?

dan is hed voore veele hiero overs me de pret.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Het fijne

weet ik er niet van.

Wel even voor ogen houden dat eenieder zich aan de spelregels moet houden. Zal dat niet gebeuren - en dan niet over een nachtje ijs - dan worden leden wel eens geweigerd. Is in het verleden gebeurd en de toekomst zal eenzelfde beeld vormen.

Wat moderators betreft is dit "baanje" een hele verplichting en moeten we ons als forum leden goed voor ogen houden dat dit een hoop te weeg brengt. Dag in, dag uit, week in, week uit. En ook natuurlijk niet altijd de leukste verhoudingen want er zit soms nogal wat wrijving.
                Al met al mischien tijd om de moderators op dit en ieder ander forum een beetje meer te waarderen.

Als Eelke het om een of andere reden voor gezien houdt kan ik dat best waarderen en wens ik hem als moderator of stamgast in de toekomst alle success.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Opmerking

Working...
                  X