Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelvanger betrapt.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik had verwacht dat dit wel afgelopen zou zijn inmiddels en dat er hooguit wat binnen druppelt via Polen/Tsjechie ofzo.
    Die Muskaatvinken zal het geld niet in zitten, die zijn geen drol waard, zeker niet ongeringde. En de ondersoorten herkent bijna niemand. Een paar jaar terug kwamen ze ook ineens weer massaal op de vogelmarkten en zag je bij meerdere handelaren een paar van die ongeringde zitten, soms half op kleur. Die doen hier dus allemaal aan mee.

Maar in het filmpje zie je ook een soort (was)beertjes? en ooievaars en 1 of andere kikkersoort, daar zal wel meer waarde in zitten denk ik. En ze noemen neushoornvogels.
    Die vogels en kikkers zaten duidelijk weer met veel te veel in 1 ruimte. De kikkertjes zitten nota bene in een soort schuifla alsof het een kantoorartikel betreft.

Diep triest dat mensen hiervan willen leven, zoek toch een normale baan!
    Ze mogen van mij een paar jaar cel krijgen.
    Ik vraag me af wat er nu met de dieren gebeurt.

Opmerking

Zal een hele kluif worden om al deze dieren weer op te vangen, en wat voor een toekomst gaan deze tegemoet.

De kosten van opvang mag van mij ook verhaald worden op de daders.

Maar zo als gezegd, zolang als er vraag is naar deze dieren, blijft men er in handelen.

Ik vond alleen de dieren niet exotisch genoeg, om er zo veel aan te kunnen verdienen.

De getoonde ooievaars, muskaatvinken, neushoornvogels en neusberen staan gewoon dagelijks ook op Marktplaats te koop, evenals de schildpadjes, tenzij het roodwangschildpadden zijn want die zijn verboden sinds 1998.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F
        een soort (was)beertjes?
        Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F
        1 of andere kikkersoort
        jonge schildpadjes

--------

ow ik zie net dat Michael het al vertelde.

Opmerking

Working...
        X