Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Albert Heijn winkels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

kreeg het net binnen en wilde het toch even delen

Albert HEIJN heeft een volledig nieuwe supermarkt geopend in Amsterdam

Men heeft er o.a. een nieuwe 'waterverstuiver' geplaatst om in de afdeling 'groenten en fruit' alles zeer vers te houden. Kort voor de verstuiving hoort de klant het geluid van een donderslag en ruikt hij de geur van neergutsende regen.

Wie de afdeling 'zuivelproducten' betreedt, hoort de koeien loeien en snuift de geur van versgemaaid gras op.

In de afdeling 'vleeswaren' kan men het aroma van een lekkere steak met uien op de barbecue ruiken.

Wandelt men door de gang waar 'eieren' verkocht worden, hoort men de kippen kakelen en komt de geur van gebakken spek en omelet je tegemoet.

En in de 'broodafdeling' worden al je zintuigen geprikkeld door het aroma van vers uit de oven gehaald brood en heerlijke gebakjes.

Hoe het ook zij.... ik ga mijn wc-papier ergens anders kopen !

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

hahaha ja idd.

Je zal de vleesafdeling maar inlopen, en je wilt kogelbiefstuk
      Met vriendelijke groet:
      Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ben86
        Ik ben ook wel benieuwd waar dat appelazijn voor is hoor.
        Als je er van drinkt kun misschien je azijn pissen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
          Ik kom btw het liefst bij de Jumbo supermarkt.
          Mijn favo harde worst ( uit het noorden van het land) kost bij dirk v.d.broek 2euro79, en bij Jumbo 1euro79.
          vandaar
          Die heb ik van mijn menu geschrapt ,,is allemaal veel te zout en er zitten de verkeerde vetten in.

Oja ,,vandaag wel hubkes gekocht ,ook aan mijn vogels en andere dieren gegeven .

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
            Die heb ik van mijn menu geschrapt ,,is allemaal veel te zout en er zitten de verkeerde vetten in.

Oja ,,vandaag wel hubkes gekocht ,ook aan mijn vogels en andere dieren gegeven .
            mag ik vragen wat dat dan voor dingen zijn
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

Opmerking

Je was me net voor Henk.
              Als ik dat woord Google is het tegen hondsdolheid.

Voor de mens kan ik begrijpen, maar aan de vogels geven

Opmerking

Gelukkig weer goed beschermd dus, op naar de volgende heilige.
                Wel eens een hondsdolle kanarie gezien? Dat wil je niet hoor... :-)

Ik kom tegenwoordig bij de Lidl, de Aldi, Deen en de Dekamarkt en heel soms bij AH.
                Die laatste is (hier althans) een stuk duurder maar ze hebben wel zeer veel keus in alles, inclusief buitenlands eten.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

Buitenlands eten?

En dat schrijf je terwijl ik zit te snakken naar een zoute haring, gerookte paling, frikandel speciaal en een patatje oorlog? Schaam je!

Opmerking

Had je iets verder in google moeten kijken.
                    Het is vandaag het feest van sint Hubertus ,de patroonheilige van de jagers.
                    Dan worden er altijd speciale kleine broodjes gebakken ,erg lekker met anijs smaak. Vroeger gingen de bakkers er ook mee naar de kerk om ze te laten zegenen . Die hubkes zouden de mensen en ook de dieren beschermen tegen hondsdolheid en andere kwalen. Ook alle (huis)dieren kregen er van te eten.
                    Er werden zelfs enkele broodjes een heel jaar bewaard voor als de hondsdolheid alsnog zouw toeslaan .
                    Ik denk dat dit gebruik alleen in het zuiden wordt gevierd. Is tenslotte een katholiek feest.

Opmerking

@Ton Koek:
                      ben je weleens bij de Jumbo geweest dan? moet je kijken wat een keus, ook buitenlands, en hun leus is: vind je het niet op de schappen, dan zorgen wij wel dat het er komt (of iets dergelijks) maar dan nemen ze het in hun assortiment op.
                      ze hebben bijvoorbeeld ook zakjes yerkies, dat zijn gedroogde biefstuk reepjes, die de cowboys onder hun zadel op de paarden rug lieten drogen, c.q pekelen ( door het paardenzweet ) om onderweg voedzame eiwitten te hebben.
                      Maar deze worden in een fabriek vervaardigd, iets hygienischer

@casehulsebosch:
                      Jij zult aan die kant van de wereld wel van andere lekkernijen genieten, iets waar wij totaal geen weet van hebben.
                      Met vriendelijke groet:
                      Henk.

Opmerking

Ik heb er geen weet van

Wat de boer niet kent dat eet ie niet. Dus als je er geen weet van hebt mis je het dan?

Opmerking

Zo, ik was er weer ik had hier even een B.S.O.D

Maar laptop doet het weer.

@Case, nee idd daar heb je gelijk aan.

enne , hebben ze daar geen potatoes? dan maak je toch lekker je eigen patat?
                          mayo is ook zo gemaakt, en patatje oorlog is met ui toch? dat hebben jullie daar toch ook? en dan de pindasaus.
                          och even googlen en je hebt je recept, kan jij lekker patatje oorlog eten
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                            En dat schrijf je terwijl ik zit te snakken naar een zoute haring, gerookte paling, frikandel speciaal en een patatje oorlog? Schaam je!

daar bij jullie zwemmen toch wel paling ?
                            zelf vangen en roken is misschien een oplossing
                            zoute haring wil ik wel naar je opsturen maar of hij dan nog lekker is betwijfel ik zeer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                              Als je er van drinkt kun misschien je azijn pissen.
                              Haha wij noemen dit Grolsch.
                              Maar daar hoef je dan weer geen azijn voor te drinken
                              Groeten, Ben

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
                                Zo, ik was er weer ik had hier even een B.S.O.D

Maar laptop doet het weer.

@Case, nee idd daar heb je gelijk aan.

enne , hebben ze daar geen potatoes? dan maak je toch lekker je eigen patat?
                                mayo is ook zo gemaakt, en patatje oorlog is met ui toch? dat hebben jullie daar toch ook? en dan de pindasaus.
                                och even googlen en je hebt je recept, kan jij lekker patatje oorlog eten
                                Patatje oorlog?mayo/pindasaus
                                Of een kapsalon kan ook nog
                                Mvg,
                                Kingfisher.

Opmerking

Working...
                                X