Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Albert Heijn winkels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Albert Heijn winkels

Ik ben operater bij het bedrijf dat alle groente en fruit inpakt voor ah de prijs weet ik niet maar weet wel dat er superstrenge kwaliteits eisen zijn dus je hebt wel waar voor je geld
    Tussen nu en eind volgend jaar openen ze 200 winkels in belgie
    Groetjes van marco

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Van den Broeck Alfons
      Ik juich dit alles toe, gelet op het feit dat we hier in Vlaanderen al jaren teveel betalen voor voeding en aanverwanten.
      ben je bij appie heyn niet veel goedkoper uit denk ik hoor; is een erg dure winkel vind ik.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

Opmerking

Dus de Belgen gaan ook op de kleintjes letten

Hebben juliie geen LIDL in Belgie?

Deze keten is hier in Nederland voor het derde jaar op rij, de beste in zijn groente en fruit.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Wij worden niet gierig, maar supergierig, door de enorme belastingsdruk hier.

Opmerking

AH is misschien soms iets duurder dan de andere supermarkten ,,maar zeker niet als je voor het euroshopper merk kiest. Ook hebben ze dezelfde aanbiedingen als de andere supers.
            Maar wat misschien ook wel belangrijk is ,AH is wel een van de netste ,schoonste en mooiste supermarkten voor mij.
            Met appie op je smartphone heb je geen foldertje meer nodig ,kun je een boodschappenlijstje aanmaken ,en kan je gsm zelfs de looproute in de winkel voor je uitstippelen.
            Online bestellen en thuis laten brengen is zelfs ook op veel plaatsen mogelijk .(helaas niet gratis)

ps ,,ik heb geen AH aandelen hoor ,ben alleen maar een tevreden klant.

Opmerking

Mijn beeld van AH:
              Iets duurder, goeie kwaliteit, de franchisenemer verdient iets meer dan bij een vergelijkbare supermarkt.
              Ook op het gebied van de supermarkten meen ik een soort van schaalvergroting te zien.
              Minder soorten winkels, minder soorten producten.

mvg. Eelke

Opmerking

Sinds enkele weken is hier in Peer de LIDL.

Ik hoop ook de AH te mogen begroeten hier in de buurt, helaas nu nog niets van gehoord of gezien.

Een klein vergelijk:
                In Belgie is de Aldi net zo duur als de AH in Nederand, dus wat dat betreft zal de AH hier in Belgie goede zaken gaan doen, wat voor de andere zaken zoals Delhaize en Carrefour dan weer nadelig zal zijn.
                groetjes
                Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Waarin verschild onze Appie Heyn dan met die van jullie?

@Loodje, even een persoonlijke vraag bent u/jij een echte Belg/Vlaming of een gevluchte Hollander?
                  Groeten Michael

Opmerking

Opmerking

Wij wonen vlak naast een AH XL. Ik vind het een superwinkel.
                      Groot, netjes, zeer uitgebreid assortiment en vooral de zelfscan maakt het boodschappen doen prettig. Geen spullen pakken van het schap, in het wagentje, op de band, in de tas, maar rechtstreeks van het schap in de tas, afrekenen, klaar.

Er zijn verschillende prijsvarianten, je hebt A merken, B merken, het huismerk en de goedkope euroshopper.
                      Natuurlijk zijn de Aldi en Lidl goedkoper maar daar heb je minder keuze. Het is net wat uitkomt voor jouw persoonlijke situatie.

Je hebt idd een app die het boodschappen doen makkelijker maakt. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar hoor wel positieve verhalen.

Groeten,
                      Cynthia
                      Terug van weggeweest

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Van den Broeck Alfons

Maar jullie, Nederlanders, zullen ook nog wel gieriger worden, gelet op wat het duo Rutten-Samson voor jullie in petto heeft, en zeker voor wat betreft de zorgverzekering. Dat loopt letterlijk de spuigaten uit.
                        Die Rutten en Samson schoppen we eerdaags nederland uit, vermoedelijk gaan ze dan naar Belgie.........

wat albert hein betreft, wij komen er nooit, ik vind ze te duur. wij gaan nog steeds naar de jumbo, maar die word ook elke week duurder volgens mij. ik verdenk die hele bups van prijsafspraken.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

http://www.groen.be/actualiteit/Nieu...tion_2866.aspx
                          Groeten Michael

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
                            [/url]
                            Maar wel toevallig dan ,dat steeds de supermarkten exact dezelfde aanbiedingen hebben (wel vaak met een week verschil)

Zoals ook de aldi in belgie en nederland een totaal anders assortiment en prijzen hebben ,zal dat met de AH ook wel zo zijn.

Opmerking

Ik ben geen AH fan. Ze knijpen de leveranciers uit ze drukken een prijs door en de leverancier moet het maar pikken.
                              Ik hou niet van dit soort acties. Ik betaal liever een eerlijke prijs.
                              Maar als je liever je winkel beoordeelt op wat je ziet en niet verder wil kijken is dat ieders goed recht.
                              gr. Ben
                              Groeten, Ben

Opmerking

Working...
                              X