Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows 8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• windows 8

Nou, gisteren windows 8 geinstalleerd, valt nog niet mee, switzen tussen de tab-bladen wil nog niet goed lukken, mail wil niet goed geinstalleerd worden enne Kees zijn camera, in Australie dan wil ook niet meer openen.
    Favorieten staan ook niet meer netjes geordend, wordt er nog niet vrolijk van.

Toch lees ik net in de Telegraaf dat er in de eerste drie dagen al meer dan 4 miljoen exemplaren zijn verkocht.
    Al die nieuwe technology is voor de jongeren Krien. Ik wacht altijd even af in geval er wat kinderziektes in de nieuwe systemen zitten.

Good luck

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

ik denk dat als we een 3 of 4 updates verder zijn dan werkt het wel soepeltjes er zij meer problemen mee geloof ik
      onze website: hobbydieren en als je er toch bent laat alsjeblieft een berichtje achter in het gasten boek

Opmerking

Opmerking

nou ik ben er 42 ik snap van die hele pc geen klote van
          ze blijven mijn te vaak veranderen kwa programa,s betreft vaak is het ook nog engels pfffffffffffff.
          hier word die meestal na een vriend gebracht moet er wat veranderen

Opmerking

Waarom zou je op een pc die gewoon goed werkt en alles doet wat je wil ,een ander besturingssysteem gaan zetten. Er is ook nog heel veel kans dat de pc er niet voor geschikt is.
            Dat is gewoon weggegooid geld.
            Als je ooit weer een nieuwe pc koopt dan zit er gewoon het laatste besturingssysteem op.

Opmerking

Tja Animal, voor die 15 euro extra wilde ik eens 1 keertje niet eigenwijs zijn, computer is van juni2012 en er zeer geschikt voor, Er zat windows 7 ? op en daar moest ik ook nog erg aan wennen hoor.

Opmerking

Download Advanced SystemCare Free latest version for Windows free. Advanced SystemCare Free latest update: June 11, 2024
                volledige systemscan uit.

Als deze is uitgevoerd, krijg je een opsomming van de fouten in uw computer. Dit kan gaan van 1 fout, in totaliteit, tot enkele duizenden.

Daarna druk je gewoonweg op "repair" en al de fouten worden gewoonweg gerepareerd.

Ik denk dat daarna uw computer veel vlotter zal werken.

Opmerking

Ik ben zeer tevreden. Het werkt fantastisch.
                  De apps zijn heel leuk.

Opmerking

is windows 8 niet speciaal voor touch screens ? ik heb een laptop van bijna 1 jaar oud, maar ik ga er zeker niet w8 op zetten. ik ben al zeer tevreden met w7.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Nee, het is zeker niet alleen voor touch screens.
                      Het gebruik is zo heerlijk handig. Ik had/heb ook W7 op dezelfde laptop
                      Ik heb W8 gedownload, dwz zonder na te hoeven denken. Ging vlot.
                      ik ben iemand van de oude stempel.
                      Eerst begon het met de opmerking dat het ZEVEN uur zou duren. Niet waar was zo gepiept. Het leuke is dat ik, als ik dat wil en dat wil ik af en toe, ik op de "oude"manier kan werken.
                      Ik weet namelijk nog niet hoe ik veel tabbladen tegelijk kan openen. Onder W7 had ik wel eens 7 of 8 tabbladen open. Zodra ik dat weer wil open ik mijn oude Toshiba scherm (gaat met een klikje) en open ik zoveel schermen als ik wil.

Opmerking

Meerdere tabbladen openen bleek heel simpel te zijn. Rechtermuisknop.

Opmerking

oude virusinfectie op Windows 8

Lees en huiver

VirusAlert.nl richt zich op het informeren over virussen, security en algemene beveiligingszaken.
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

Opmerking

En daarom moet je ook altijd een antivirusprogramma installeren.
                            Zo heb je een gratis versie van Avast. Werkt heel goed en maakt je computer niet langzamer.
                            (Norton en macafee maken je computer wel langzamer. heel irritant)
                            Daarnaast heb je een betaalde versie die je een maand lang gratis mag proberen. Deze is vooral handig als je "bepaalde" sites bezoekt.

Opmerking

Met vriendelijke groet:
                              Henk.

Opmerking

Working...
                              X