Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ratten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ratten

dag mensen
    ik zag vandaag een rat lopen en uitgaande van de regel dat als je er 1 ziet je er 10 hebt wil ik graag vragen of jullie nog goede methoden weten om ze weg te krijgen

let wel ik zag em buiten goddank niet in huis

alles zeer goed afsluiten en een jack russel nemen

Opmerking

'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

Opmerking

cavia er bij nemen ratten heeben normaal gesproken een hekel aan cavia,s door hun gefluit

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door daniell's kwartels
          cavia er bij nemen ratten heeben normaal gesproken een hekel aan cavia,s door hun gefluit

Wordt gezegd ja ,,maar er is niks van waar .
          Cavia's zouden ook muizen weg houden ,,klopt ook niet !

Ratten vallen en muizen klemmen mag je gewoon gebruiken hoor ,,zo veel als je maar wilt.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Niks
            ik ga geen ongedierte kopen om ongedierte te verdrijven
            denk dat ik morgen maar een beetje gif ga kopen dan
            en mischien een klem
            Een cavia is een huisdier.

Gif werkt altijd nog het beste (maar is niet erg diervriendelijk), ik heb ook twee van deze.

groetjes
            Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

holletje van die beesten gaan zoeken, tuinslang erin. bij de ingang(en) gaan staan met een knuppel, en goed alle hoofdjes inslaan.

als je moet kiezen tussen een rat minder of een stel vogels minder is de keus snel gemaakt

Opmerking

wat ook goed werkt is glas scherven in de hol stoppen als er een zich snijd word hij aangevalen door de andere ratten

Opmerking

mocht je een dooie rat hebben gevonden moet je die in het hol leggen. een dooie rat in het hol schrikt ze af en dan gaan ze op de loop.

Opmerking

klemmen, vallen, vergif, afschieten, fretteren zijn de enigste oplossingen voor ratten problemen, de rest zijn sprookjes waar we graag in geloven.
                    www.fretteren.eu

Opmerking

wij plaatsen meestal een oliedrum in de schuur gevuld met water hier strooien we havermout op en leggen een plank op de drum. de ratten denken dat het haver is en springen er in en verzuipen ter plekke heb er al veel te pakken gehad op deze manier
                      onze website: hobbydieren en als je er toch bent laat alsjeblieft een berichtje achter in het gasten boek

Opmerking

Is het een zwarte of een bruine rat? Zwarte ratten gif voer gaat je niet lukken, zijn ze te slim voor. Wat je kunt proberen is een paar vallen zetten en dan op hun loop pad. Let op, ze kunnen ook springen..... dus het is slim om enkele vallen achter elkaar te zetten.

Bruine ratten vang je makkelijk maar deze eten ook het gif op.

Succes ermee.

Opmerking

Working...
                        X