Mededeling

Collapse
No announcement yet.

software zoo easy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• software zoo easy

hoi hoi,

misschien kan iemand mij helpen wat betekent de term datum "gezet" in deze software?

Daar vul je de datum in waarop je de eieren terug geeft aan de pop indien je de eieren raapt. raap je niet dat kan je daar de datum invullen wanneer je denkt dat de pop begonnen met broeden is.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirjam1970
      hoi hoi,

misschien kan iemand mij helpen wat betekent de term datum "gezet" in deze software?
      Volgens mij betekend dit dat als je de eieren raapt en na het derde ei teruglegt de datum waarop je dit doet en vanaf die datum bereken je de uitkomstdatum.
      Ik heb zitten zoeken in het progamma en kan het ook niet vinden,heb het pas geleden aangeschaft en hiervoor altijd met een ander progamma gewerkt dus moet ook nog een beetje zoeken

Je was me weer eens voor HJ.
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Erg uitgebreid is deze handleiding nu ook weer niet zie ik. Vragen die je hebt kun je stellen via de helpdesk: support@zooeasy.com

Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

bedankt voor jullie reactie's kon nu in ieder geval weer verder met het programma. op zich nog een beetje zoeken allemaal maar ben er al wel achter dat je best veel kunt met dit programma.

groetjes mirjam

Opmerking

Working...
          X