Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitentemperatuur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik denk, dat, als je dat niet doet, de werking dan minder wordt?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
      Klopt wat je ruikt is Ozon, Ik heb ook elke dag het genoegen een frisse kweekruimte binnen te stappen.

Wordt beweerd dat een te veel aan Ozon schadelijk is voor mens en dier, maar volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit
      uiteraard heeft dit met hoeveelheden en concentraties te maken

veel producten/toepassingen zijn ongevaarlijk totdat men gaat overdoseren en dan word het gevaarlijk.

uit mijn koikarpertijd weet ik dat ozon ook z'n hype was,veel mensen zijn erachter gekomen dat je toch heel secuur ermee moet omgaan.
      dat gold voor je koi's maar ook voor je materialen.

moet je anders maar eens opzoeken via google of zo ,de link van koikarper en het gebruik van ozon.

dus ook hier weer de conclusie zoals zovaak: weten waar je mee bezig ben en dan is het niet gevaarlijk, denken dat je weet waar je mee bezig ben (maar dit eigenlijk net "iets"anders is) kan gevaarlijk zijn.

mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
        uiteraard heeft dit met hoeveelheden en concentraties te maken

veel producten/toepassingen zijn ongevaarlijk totdat men gaat overdoseren en dan word het gevaarlijk.

uit mijn koikarpertijd weet ik dat ozon ook z'n hype was,veel mensen zijn erachter gekomen dat je toch heel secuur ermee moet omgaan.
        dat gold voor je koi's maar ook voor je materialen.

moet je anders maar eens opzoeken via google of zo ,de link van koikarper en het gebruik van ozon.

dus ook hier weer de conclusie zoals zovaak: weten waar je mee bezig ben en dan is het niet gevaarlijk, denken dat je weet waar je mee bezig ben (maar dit eigenlijk net "iets"anders is) kan gevaarlijk zijn.

mvg
        Ik krijg soms wel eens een gigantische koppijn, en dan zet ik die ionisator zelfs dichterbij

ik maak ze wel schoon, maar niet 2 keer per week, een keer per 14 dagen leek mij voldoende, en dat doe ik ook nog met green7.

Ik zal er dan toch maar eens opletten
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

Opmerking

vorige was dier ...............nu was mens.

tja dat weet ik ook niet Henk hoe dit zit.
          sterkte met de hoofdpijn.

Oorspronkelijk geplaatst door populier
          Klopt wat je ruikt is Ozon, Ik heb ook elke dag het genoegen een frisse kweekruimte binnen te stappen.

Wordt beweerd dat een te veel aan Ozon schadelijk is voor mens en dier, maar volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit
          ozon kan men op vele manieren toepassen
          wat invoeden en op een bepaalde manier word toegepast en de bijverschijnselen op de mens betreft ................................

lees dit eens door:
          Helaas, de pagina bestaat niet (meer). Ga naar de homepage of probeer de zoekfunctie. 

ook nu weer.............................................. ......... verschillende manieren van toepassing en het ene "ozon"is het andere "ozon"weer niet.
          m.a.w het is niet te vergelijken en men kan dus nooit maar dan ook nooit ozon als algemeen" iets" zien en ozon onder 1 noemer willen plaatsen,met nog andere woorden,wat de effecten zijn op vogels kan ook nog eens verschillen t.o.v. de effecten op de mens.( of ander levend organisme).
          en daarop dan weer het ene dier is niet het andere dier,zo ook met de mens................de 1 is de andere niet.

lees ook vooral de bevindingen in de onderste regels onder het kopje conclusie

mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
            verschillende manieren van toepassing en het ene "ozon"is het andere "ozon"weer niet.
            Interessant stukje Yuri, maar dit gaat over het rectaal in brengen van ozon bij HIV patienten

Ik wil graag weten wat de ionisators luchtreinigers doen in onze kweekruimtes.

Of dat schadelijk is voor de vogels met natuurlijk een veel kleinere longinhoud.

Maar bedankt hiervoor.

Bij de koihobby hoe werkt dat met ozon?
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

dat weet ik ook wel populier

ik zette alleen maar uiteen dat ozon wel degelijk gevaarlijk kan zijn voor mens en dier.
              daarnaast heb je verschil tussen "ozon"en "ozon"

ozon word voor zoveel toepassingen gebruikt van desinfectie tot waterzuivering etc etc.
              gewoon ff google en men zal al de mogelijke toepassingen van ozon kunnen achterhalen.

zo ook het gebruik van ozon bij koi's ,het is een heel proces en ik denk dat als men hier echt wat over wil weten (het gehele technische aspect) men gewoon vriendje google moet raadplegen.
              lijkt me het beste ,ik ben niet zo goed in al die moeilijke taal.
              ben meer praktijk mannetje.

ik zie de laatste tijd wel veel "moeilijke taal"voorbijkomen en het lijkt wel of je alles eerst tot op de bodem moet uitzoeken en moet toepassen.
              dan denk ik wel eens dat ik zeker elk jaar weer geluk heb met de kweek van moeilijke soortjes want ik behandel ze niet als kasplantjes.
              nogmaals allemaal geluk.

ik denk dat men het zichzelf ook te moeilijk kan maken en voor andere, het is soms al moeilijk genoeg.

mvg

Opmerking

Working...
              X