Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Een leuke link Krien, je bericht en de oproep op de site van de bond had ik ff gemist, maar ik zal een poging wagen.
Oorspronkelijk geplaatst door krien
Voor wie even niks te doen heeft?
"De overheid", het meest geschikte tijdverdrijf voor iedereen
Zonder het beantwoorden van de vragen kom je niet op de volgende vragen, ik heb ze dus maar ingevuld.
Over het nut van bepaalde vragen heb ik persoonlijk nogal wat twijfels.
Ook de mogelijke hieruit voortvloeiende conclusies en eventuele regels van overheidswege (onder EU-druk of niet) heb ik op voorhand enige bedenkingen bij.
Dit van een overheid die zelf geeneens weet wat er allemaal overheid is of wat er allemaal met hun is gerelateerd(het verhaal van de spreekwoordelijke linker- en de rechter hand).
ik zie het nut er niet van in ze vragen dingen wat niets met dieren te maken heeft voorbeeld ...
wat voor onderwijs
kinderen
leeftijd
postcode
en nog wat van die onzin dingen
gaat niet over dieren in mijn ogen ze willen alles weten
Ik ben er ff doorgefietst, en kwam een paar grote fouten tegen, en dit voor een
hogeschool?
eerst dit:
Opmerking: Heeft u geen kinderen of kinderen nog te jong om mee te beslissen vul dan bij de betreffende vraag
helemaal niet in
Resultaat:
Graag antwoord geven op elke regel van vraag 9.
En:
EA4 in plaats van buren staat er burren.
Verder heb ik niet mijn postcode ingevuld, en niet mijn email adres, en dat pakte hij. ( gelukkig )
Dus ze snappen nog wel, dat niet iedereen zijn of haar lokatie zomaar bekend maakt.
men komt op Marktplaats om een rood fietsje te kopen voor het kindje. Maar men ziet daar een Leguaan geadverteerd staan die vervolgens in een opwelling wordt gekocht in plaats van dat rode fietsje voor het kindje. Men weet niet hoe een Leguaan te verzorgen, dus die gaat dood onder verschrikkelijke omstandigheden en dat kindje groeit op met de wetenschap dat zijn/haar ouder(s) die Leguaan hebben gekocht in plaats van dat fietsje. Dat kind houdt daar dus, levenslang, een complexe spygische stoornis aan over, wat de gemeenschap handen vol geld kost
Die zienswijze / benadering is volgens mij ook een hele normale Serinus.
Ik heb zelfs meermaals gestemd, niet omdat ik mijzelf zo "normaal" vind, maar om te kijken of dat mogelijk was.
Of dit de onderzoeksresultaten beinvloeden? Ik weet het niet.
Ook vraag ik mij bij onderzoeken, enquetes op welke gebied of manier dan ook, o.a. altijd af wie stelt de vragen en wat kan het doel zijn van deze vragen.
Het misschien velen bekende verhaaltje van de arts of werkgever die beiden zeggen: "Morgen is uw laatste dag" maakt nogal een groot verschil.
Opmerking