Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Treurig
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
erg hoor loodje dat je dit moet mee maken met je moeder
haal ze wat vaker op zet haar met een heerlijke stoel voor je voliere en laat haar genieten van de jaren die ze nog heeft .
zo zou ik dat oplossen mensen kunnen niets meer van elkaar hebben het is soms walgelijk .
hoop dat je moeder dan nog op een ander manier kan genieten ervan .
-
ja ik vind dat echt jammer. als er iemand ergens plezier aan heeft, dat er weer mensen zijn die daar weer overlast van hebben, echt holland op zijn smalst.
laten we elkaar toch wat gunnen in deze wereld.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
-
van dit soort dingen walg ik echt hoor. je hebt altijd hier in Nederland van die ouwe zuren, hoe kan je in vredesnaam last hebben van vogels op je balkon?
als ik op mijn oude dag zo'n zuur naast me had wonen had ik niet eens koffie ermee willen drinken maar ach. je moeder moet wel een erg goed mens zijn dan. om haar plezier op te geven voor een tel zuren.
onze vereniging onderhoud een voliere bij het bejaardentehuis, erg mooi met van alles erin, bankjes ervoor. misschien een goed idee? of ze moet naar 'het slot' verhuizen.
Opmerking
-
Erg jammer!
Wat de een overlast vindt, is voor een ander juist prachtig. Misschien zat er af toe wel een vogelpoepje op de balustrade... tja...Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Jeetje zeg, wat een verhaal, het is toch te gek voor woorden dit.
Mag je dan als je je levenlang gewerkt hard gewerkt hebt, een zwaar leven gehad hebt zoals de meeste ouderen, dan helemaal geen plezier meer hebben op je oude dag?
Ik hing toch een mooi klein voederhokje neer, dan maar een scheef gezicht van een enkeling.
Weet haast zeker dat er ook wel mensen wonen die ook van de vogeltjes genoten.
Laat je moeder lekker nog wat genieten op der oude dag!Groetjes Esther
Opmerking
-
ik vind dit heel triest wat zeg ik ik vind het diep triest hoe veel vrijheid hebben we nog dat ze een oude vrouw deze mooie bezigheid nog ontnemen ik vind het een schande
tip als op deze topic genoeg berichten staan van hoe erg we dit vinden dat uit printen en naar de huur baas gaan en ook de buren kijken hoe erg ze zich zullen schamen wat ze hebben gedaan dus gewoon laten lezen
dan maar hopen dat je moeder weer ( haar ) vogeltjes mag voeren
Opmerking
-
Ik denk dat ze wettelijk je moeder niet kunnen verbieden om wat eten voor vogels neer te zetten. Als het mijn moeder was ging ik dat even navragen.
Opmerking
-
Weet ik ook meteen waar "ouwe zeur" vandaan komt. Die oudjes kunnen vreselijke pestkoppen zijn hoor.
Tuurlijk gewoon doorgaan met vogeltjes voeren. Als dat al niet meer kan. En zeker die beheerder er op aanspreken.
Opmerking
-
wiggel dit is belgie
waar de moeder woont
hier gelden andere regels
als in nederland
ik vind het ook diep triest
deze mensen die klachten indienen genieten ervan andere te zien treuren geen andere woorden heb ik ervoor .
en mensen met duiven dan???
zijn die ook verplicht hun duiven binnen te houden??
walgelijk hoor
als het mijn moeder was zetten ik een kamer voliertje met paar vogels bij haar binnen en kwam ik wel iedere dag de vogels verzorgen dat dat mensen nog van haar oude dag mag genieten .
walgelijke mensen lopen er genoeg rond grrrrrrrrr
Opmerking
-
Woningen voor mensen boven de 65 jaar en vaak zijn dit ook aanleunwoningen(mensen kunnen terug vallen op hulp van het aangrenzende tehuis/zorginstelling,alhoewel hoe lang nog?)
Denk als ik zover ben dat er geen bejaardentehuizen meer zijn,dan moet je terugvallen op je kinderen,die ik overigens niet heb dus je moet het maar uitzoeken.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking