Beste vogelvrienden,
Wat een kennis kan je hier vergaren dankzij de hulp van anderen.
Ik wil een ieder hiervoor bedanken.
Aangezien mijn kennis van vogels veel te gering is kan ik hier geen of bijna geen bijdrage leveren. Bovendien ben ik waarschijnlijk de meest onhandige op vogelcafe, dus een bijdrage op het gebied van kooien hoef je van mij niet te verwachten.
Toch wil ik ook eens wat doen. (de leraar in mij)
Soms zie je gruwelijke spelfouten, Niet erg, want het gaat om de boodschap en daarmee de hulp die je geboden wordt. Maar toch,
Als ik twijfel hoe een woord geschreven moet worden, met of zonder d of zonder t of met dt, gebruik ik een foefje.
Maak het woord langer dan hoor je het vaak.
Een voorbeeld:
Brood, of broot of broodt.
Langer
Broden. Geen t gehoord dus is alleen optie 1, brood juist.
Zo, dit was dan mijn bijdrage. Ik wil niemand beledigen dus ajb beschouw dit niet als een belediging aan je adres
Wat een kennis kan je hier vergaren dankzij de hulp van anderen.
Ik wil een ieder hiervoor bedanken.
Aangezien mijn kennis van vogels veel te gering is kan ik hier geen of bijna geen bijdrage leveren. Bovendien ben ik waarschijnlijk de meest onhandige op vogelcafe, dus een bijdrage op het gebied van kooien hoef je van mij niet te verwachten.
Toch wil ik ook eens wat doen. (de leraar in mij)
Soms zie je gruwelijke spelfouten, Niet erg, want het gaat om de boodschap en daarmee de hulp die je geboden wordt. Maar toch,
Als ik twijfel hoe een woord geschreven moet worden, met of zonder d of zonder t of met dt, gebruik ik een foefje.
Maak het woord langer dan hoor je het vaak.
Een voorbeeld:
Brood, of broot of broodt.
Langer
Broden. Geen t gehoord dus is alleen optie 1, brood juist.
Zo, dit was dan mijn bijdrage. Ik wil niemand beledigen dus ajb beschouw dit niet als een belediging aan je adres
Opmerking