Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkooppraatjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ik begrijp het!!

Had al in de diverse forums gezocht!! (en gevonden)

Maar op het moment dat ik de tekst las, zag ik alleen een beeld voor me van iemand die een gekweekte kanarie vastzet op een wilde kanarie en daar dan "entstof" tussen doet om het geheel beter te laten groeien.
    Voor de planten gebruik ik namelijk "stekkenpoeder"...

Is allemaal niet vervelend bedoeld hoor.
    Begrijp dat het probleem op zich groot genoeg kan zijn.

Opmerking

• ???

Te koop
      binchen nows 29 x gelezen sinds 16-8-2008
      natuurbroed

1 x koppel binchen nows

Opmerking

• Er wordt al jaren geen behoorlijk taalonderwijs gegeven, het wordt echt steeds gekker.
        Diamandduifen, diamantduivjes, coltamadienes, goutvinken, folierre en harlekijnse kwartels, zomaar een dagje marktplaats.

Kennerlijk niet belangreik.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
          Er wordt al jaren geen behoorlijk taalonderwijs gegeven, het wordt echt steeds gekker.
          Diamandduifen, diamantduivjes, coltamadienes, goutvinken, folierre en harlekijnse kwartels, zomaar een dagje marktplaats.

Kennerlijk niet belangreik.
          Hep jij niet begrepe wat er bedoelt word tan ??
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

• GR:RAY

Opmerking

• Deze is ook leuk...
              vogels
              Ik heb noch jongen vinkenen jongengroenlingen

Wat heeft hij dan wel te koop?
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

• Goudvinken te koop. Man bruin pastel pop wildkleur.
                Niet heel erg mooi in de veren. (Stress of vedermijt. Ik heb ze inmiddels behandeld}
                Man is van 2005. pop 2006
                Correct geringd.
                Doe een leuk bod en ze zijn van jou. Ik hoef het meeste niet maar wil ook achteraf gezeur.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, iemand die graag achteraf gezeur wil....
                Wat een leuke hobby hebben wij toch!

Opmerking

• Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

• Misschien 20 per stuk als je twee koppels wil?
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

• Ha, ha,

Kingfisher:
                      Geef mij dan maar 2 losse vogels
                      Ik heb er nog wel wat los vliegen hier, zelf vangen.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                        Kingfisher: Ik heb er nog wel wat los vliegen hier, zelf vangen.
                        God wat ben je weer scherp,zeker weer teveel drentse turfjes gegeten.
                        mvg,
                        Kingfisher
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

• Hobby import !! Vogelverkoop

Mail van het VWA gekregen met vereisten hobby import !!
                          Niet meer dan 5 vogels,uiteraard niet bedreigd volgens CITES( en/of Unep)
                          Echter als je aan de voorwaarden wilt voldoen in het land van herkomst,in dit geval Suriname ben je een hele tijd bezig vanwege de bekende ambtelijke molen(alhoewel extra geld doet wonderen),en vogels moeten onder begeleiding kweker en/of dierenarts vergezeld worden naar Nederland.
                          Al met al kostbare zaak dus maar geen verloren zaak !!

Wie zich serieus hiermee bezig wilt houden kan ik de mail doorsturen

groet,Michael

Opmerking

• Inderdaad niks nieuws voor mensen die hier komen wonen en huisdieren willen meenemen(emigratie/remigratie)
                            Maar als je dit goed leest is het een ander kwestie,dus buiten het,, bovengenoemde,,
                            wel mogelijk en niet bij een ieder bekend anders had het geen issue geweest.

Opmerking

• het is geen issue
                              want namelijk 99% van de vogeliefhebbers is dit een ver van mijn bed show en voor hen totaal niet interessant(want die gaan niet over tot.......),trouwens dat onder begeleiding is niet helemaal correct hoor,een begeleidende officieel attest van e.k (i.c.m. goed geringde vogels etc.) is ook al voldoende.

m.a.w. ik kan gewoon op "vakantie"gaan en vogels ergens kopen en als die voorzien zijn van de juiste papieren dan mag ik ze invoeren(max 5 stuks).
                              word nog steeds volop gedaan(familie naar suriname bv. en terug komen met een paar vogeltjes).
                              echter is het wel 1 uitzondering de vogels moeten uit een land komen die als "vogelgriep" veilig worden beschouwd (erg domme regel maar die is er nu eenmaal).

althans tot zover strekt mijn info.
                              mvg

Opmerking

• Kan je de mail naar me toesturen.

Opmerking

Working...
                                X