Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
er zit natuurlijk wel wat in. Misschien hebben ze er helemaal geen idee van dat ze het vout skreifen, of was het nu fout schrijven? Als er af en toe ook de juiste zin of naam neergezet wordt, kan er ook nog wat van geleerd worden misschien. Daarna kan men er zelf misschien ook wel om lachen. Wie is er heilig? Ik niet.
Voor een week of 10 geleden hebben mijn vogels 2 eitjes gelegd,uitgekomen, en nu dus 4 vogels in de vogelkooi.
De 2 jonkies moeten weg.
Iemand belang bij?
over de prijs valt te onderhandelen. dacht iets van 50 euro voor 2.
te koop zebravinken, 2 grijze poppen en zwartwang bleekrug mannen en poppen split pastel had met een jongen zwartwang grijs pastel goud op het limburgs kampioenschap
ook kopers kunnen er wat van hoor, een beginnend vogelhouder uit vlaardingen wilde 5 koppels vogels van me kopen, ik zei is goed, na de tentoonstelling van afgelopen zaterdag te rijssen zoek ik er eerst zelf 4 uit voor eigen gebruik, daarna mag jij er 5 mannen uitzoeken en de poppen erbij, toen hoefde het niet meer, hij wilde wel 1e keus en geen restanten.
Opmerking