Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage advertenties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Met die internationale bank transacties duurt het allemaal veel te lang.

Van Ninova naar Waspik is maar een prikkie, contant betalen en ook geen bank kosten voor je. Hoor ik de afloop morgen graag.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Haha, Miljaar zet ie me trg schaakmat
      http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Laat me even raden Hans. Nederlander met Schotse voorouders?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Ik heb rood haar......

Opmerking

Dit doet mij denken aan het goedkoop verwijderen van bladluis.

Gewoon lekker soppen met een mix van spiritus en groene zeep, spiritus dood de luis, en groene zeep voorkomt dat ze nog enig houvast hebben aan voorwerpen

zou dit het zijn? anders wacht ik ook wel ff af wat de webmaster doet om het gesprek gaande te houden?

groeten Henk.
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

Opmerking

De webmaster is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig als sommige anderen....
                Geen paniek jongens, ik heb net betaald en verwacht binnen enkele dagen het antwoord thuis. Tot zo lang moeten we geduld hebben.
                Maar, ik kan nu al zeggen dat indien het zuivere koffie is, ik zijn handel niet ga verpesten.

gr
                Hans.

Opmerking

Ik had al een mailtje gestuurd met de vraag om wat meer uitleg. Kreeg onderstaande reactie :

het gaat simpel weg over dat het vrijwel kosteloos kan zijn om vogels te kweken ipv met allerlei dure middelen te werken voor bv bloedluis en luchtvochtigheid

Ik ben dus al een stuk wijzer geworden
                  Groetjes Karin

Opmerking

Schiet mij maar lek idd. een vage pipo.
                    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                      De webmaster is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig als sommige anderen....
                      Geen paniek jongens, ik heb net betaald en verwacht binnen enkele dagen het antwoord thuis. Tot zo lang moeten we geduld hebben.
                      Maar, ik kan nu al zeggen dat indien het zuivere koffie is, ik zijn handel niet ga verpesten.

gr
                      Hans.
                      Jij denkt dus dat het wondermiddel "zuivere koffie" is?
                      Als toevoegingen kies ik dan voor suiker, koffiemelk en slagroom (niet die neprommel uit een spuitbusje)

Ik maak o.a. (met enige afwisseling van ook andere middelen) mijn kooien schoon met een zoutoplossing met een scheutje dreft (de groene uitvoering).

mvg. Eelke

Opmerking

Ik denk even niks...... maar mocht het geen 'zuivere koffie' zijn dan weet ik waar ik moet zijn voor een bakje 'troost' ..... Suiker hoeft er niet in, maar een stukje slagroomtaart sla ik -bij hoge uitzondering - niet af...

gr
                        Hans

Opmerking

Goede koffie.....

Vandaag envelop op de mat met bericht van hierboven genoemde adverteerder.
                          Inhoud: een zorgvuldig opgesteld schrijven met nuttige tips over te gebruiken broedblokjes, verlichting, luchtvochtigheid en bloedluis.
                          Betreffende de verlichting - en dan bedoel ik alleen de kleur - verschil van mening met de schrijver maar voor de rest zeg ik: ja! je moet er maar op komen. Vooral de manier om van eventueel
                          aanwezige bloedluis af te komen is goed gevonden. Je moet er maar op komen.
                          Samenvattend: de 7 en een halve euro die ik er voor betaald heb is het waard.
                          En als de 'bloedluisverwijdering' werkt is 7 en een halve euro een schijntje....
                          Verder mijn waardering voor het idee om deze 'uitvinding' op deze manier aan de man te brengen.

gr
                          Hans.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                            Vandaag envelop op de mat met bericht van hierboven genoemde adverteerder.
                            Inhoud: een zorgvuldig opgesteld schrijven met nuttige tips over te gebruiken broedblokjes, verlichting, luchtvochtigheid en bloedluis.
                            Betreffende de verlichting - en dan bedoel ik alleen de kleur - verschil van mening met de schrijver maar voor de rest zeg ik: ja! je moet er maar op komen. Vooral de manier om van eventueel
                            aanwezige bloedluis af te komen is goed gevonden. Je moet er maar op komen.
                            Samenvattend: de 7 en een halve euro die ik er voor betaald heb is het waard.
                            En als de 'bloedluisverwijdering' werkt is 7 en een halve euro een schijntje....
                            Verder mijn waardering voor het idee om deze 'uitvinding' op deze manier aan de man te brengen.

gr
                            Hans.
                            Das goed nieuws !
                            http://bylden.wordpress.com/

Opmerking

Working...
                            X