Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijsindicatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

molinetti pop

ik had wel intresse gehad in onverwant bloed erbij;maar vindt 140 euro voor een(waarschijnlijk) import pop(?) behoorlijk geld.

Maar Ik heb nu wel enigzins een indicatie betreft deze soort.

Groeten Rene

P.S Maar bedankt voor de tip Henk

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      .....a. gaan de vogels naar goede kennissen/vrienden ,waar ik weet dat ze goed terecht komen en waar als het nodig is erop terug kan vallen.
      en waarvan ik dus de huisvestings/voedings situatie weet want anders krijgen zij het "specialere"spul nog geen eens.....etc.
      Ik dat geval ben ik het wel met je eens, Winterkoning. Goede kennissen en maten die dezelfde soorten kweken kunnen van mij alle vogels krijgen die ze nodig hebben. Want ik weet dat we hetzelfde doel nastreven namelijk behoud van de soort. En dan blijft de portemonnee gesloten.
      Maar voor mensen die ik niet ken ben ik wat terughoudend.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

info

een(waarschijnlijk) import pop
        Maar dat weet je niet helemaal zeker. Je zou gewoon ff contact kunnen zoeken en om info verzoeken. Dat kost helemaal niks. Maar dat gaat mij verder niet aan. Doe er mee wat je wil. Prima.
        Wat de prijs betreft, er is momenteel alleen nog maar een bod van 50 euro uitgebracht door Hugo de afzetter. (De verkoper heet Hugo). Hier de rechtstreekse link.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Er spelen natuurlijk nog wat meer zaken mee O.A

Als de vogel aan het begin van het jaar te koop was geweest,had ik ze waarschijnlijk wel gekocht.

Nu er diverse paren jongen hebben of met eieren zitten,denk ik dat het niet verstandig is om een ,,vreemde,,vogel aan de groep toe te voegen.

Zou zonde zijn om zo eieren of jongen te verliezen.

hopelijk komt de vogel bij een serieuze kweker terecht

Samenwerken zou IDD de beste oplossing zijn voor vele soorten,en dit zie Je ook wel gebeuren.(lories,kardinalen,serinus)

Helaas bij vele soorten ook nog niet.

Groeten Rene

Opmerking

Ja, zonde

Zou zonde zijn om zo eieren of jongen te verliezen.
            Dat zou zeker zonde zijn en ook water naar de zee dragen. Je moet gewoon doen wat goed voor je kwekerij is.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
            X