Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mijn excuses moderator maar hier vond ik wel nodig deze link te plaatsen daar dit bedrijf mogelijks onder diverse activiteiten werkt.
Mijn voorstel is naar vogelmarkt.nl, naar de toekomst toe nog veel strengere normen toe te passen bij het adverteren.
En ik als eindresultaat zal mogelijks mijn geld kwij zijn en mogelijks ook nog andere vele gedupeerden, want na mijn bestelling op 03/11/2011 heeft deze firma nog geadverteeerd op vogelmarkt.nl
Mvg
Werner
In 2009 wist het tv-programma "kassa" deze man al in het nieuws te brengen, daarom zal het ongestraft kenbaar maken van deze man zijn minimaal dubieuze praktijken op een vogelforum ook aan de kaak gesteld moeten kunnen worden.
Fons van der Hart's kanaal, de plek om alle video's, afspeellijsten en livestreams van Fons van der Hart te bekijken op Dailymotion
Het is zelfs minimaal dubieus te noemen dat na opheffing / uitschrijving bij de kvk van een zaak de webwinkels nog steeds online kunnen staan.
De gedupeerden wens ik veel succes in hun strijd voor recht.
Misschien dat zelfs de hier aanwezige klpd, justitie, internetpolitie of de dierenpolitie jullie hier in zou kunnen bijstaan.
Bedankt aan ieder voor de info .... ik heb alvast gepost op kassa bij de vara in vervolg van het programma in 2009.. eventjes afwachten naar hun reactie ..
Gisteren nog een mailtje gedaan naar deze webwinkel , maar verder nog steeds zonder antwoord, wel dat dat ik zie dat deze Heer, zijn site steeds update !!!
Wat kunnen wij hier aan doen, zo dat niet meer mensen slachtoffer worden van zulke bedrogpraktijken ?
ik heb ook eens wat besteld en betaald via internet, wat niet werd geleverd, na vele mails. ik heb in de laatste mail toen geschreven, dat als ik niet binnen 3 werkdagen wat zou horen, ik aangifte bij de politie zou doen. toen pas werd er gereageerd en had ik het product wat later in huis. als jij kan aantonen ,via een bank overschrijving dat je betaald hebt aan wie, kan je daarmee naar de politie. zou ik zeker doen, als ik jou was.
Zou iedereen willen adviseren alleen online te kopen bij sites die zijn aangesloten bij bijvoorbeeld Thuiswinkel.org. Dat geeft wat meer zekerheid en voorkomt ellende.
haha... nooit doen . gaan zien en dan kopen.want die firma. is met je geld gaan lopen. veel bla bla. maar niks doen en genieten van je centjes.
ik koop nooit op papier. boter bij de vis .
Opmerking