Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestelling babykooien!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bestelling babykooien!

nu 24 uur later nog geen bericht

Dit staat onder andere in hun verkoopsvoorwaarden :(betaling door mij uitgevoerd op 03/11/2011

18/11/2011

Uw order is geprint

Excuses voor de vorige statuswijziging, deze is per abuis verzonden

En nadien niets meer ....

Ik kan enkel maar hopen dat ik de enige ben in deze situatie .... want het is zeker voor VOGELMARKT.NL, niet waardig zulke handelaren die adverteren en hun leveringen zoals het hoort niet nakomen

Mvg
    Werner
    Mvg

Werner

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door WernerB
      nu 24 uur later nog geen bericht

Dit staat onder andere in hun verkoopsvoorwaarden :(betaling door mij uitgevoerd op 03/11/2011

18/11/2011

Uw order is geprint

Excuses voor de vorige statuswijziging, deze is per abuis verzonden

En nadien niets meer ....

Ik kan enkel maar hopen dat ik de enige ben in deze situatie .... want het is zeker voor VOGELMARKT.NL, niet waardig zulke handelaren die adverteren en hun leveringen zoals het hoort niet nakomen

Mvg
      Werner
      hoi ik heb in het verleden ook broedbokken en voorfronten besteld bj betrefen firma , het heeft een maand geduurd voor dat ik de bestelling tuis had ,naar 4 keer gebeld te hebben,krijg ik de betrefende persoon aan de lijn , zijn andwoorde luide , (vanweg de vakanties konden wij u besteling niet verwerken) ,tip: bel van te voeren de firma voor dat u iets bestel via internet
      Groet Hicham

Opmerking

Mvg

Werner

Opmerking

Helaas

Helaas dezelfde ervaring gehad maar had uiteindelijk het artikel toch nog gekregen. Was namelijk niet op voorraad maar moest wel div. vragen.
          Jo

Opmerking

punt gemaakt

Dat is duidelijk. Voor de info heb ik de lui ook even gebeld maar er wordt inderdaad niet opgenomen.

Groet,

Rob.

Opmerking

Vandaag nogmaals gebeld .. zonder antwoord en ook nog mailtje gestuurd zonder enig antwoord op mijn andere mails .....

Deze online zaak is voor mij echt niet meer waardig om te adverteren op vogelmarktplaats.nl of andere ....

Mvg

Werner
              Mvg

Werner

Opmerking

Erg frustrerend als je maar niets hoort van die gasten, zeker als je al een maand op je spullen wacht, je zou het maar direct nodig hebben

Ik heb eens een week op mijn spullen moeten wachten en dat vond ik al lang.

Het is idd. schandalig dat er gewoon door geadverteerd wordt, maar er niets geleverd gaat worden.

Is hier helemaal geen meldpunt voor, voor deze praktijken?

Sterkte met het wachten en hopelijk komen ze toch nog over de brug.
                Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Daarbij bestaat er nog de kans,dat de toko gewoon failliet is.
                  Een zekere Online shop in Groningen is totaal niet bereikbaar.
                  Vr.groeten van
                  Antoni

homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Dat zou idd. heel goed kunnen Antoni.

Werner misschien kan eens bellen met de kamer van koophandel.

Om te vragen wat de status van deze onlineshop is op dit moment.
                    Groeten Michael

Opmerking

Ik heb het ook bij firma gehad ik heb uiteindelijk 5 weken op mijn bestelling moeten wachten
                      Groetjes van marco

Opmerking

Voor het controleren of een bedrijf failliet is gegaan is er het insolventieregister.
                        Je kunt hier o.a. een bedrijfsnaam invoeren en zien of dit bedrijf failliet is verklaard.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
                          Voor het controleren of een bedrijf failliet is gegaan is er het insolventieregister.
                          Je kunt hier o.a. een bedrijfsnaam invoeren en zien of dit bedrijf failliet is verklaard.

http://insolventies.rechtspraak.nl/

Mag ik aannemen,Eelke,dat je ook even gekeken hebt naar het evt. faillissement van de betreffende onderneming?
                          Niets gevonden? Dat betekent nog niet,dat alles ok is.
                          Ik heb geen vertrouwen in die zaak.
                          Vr.groeten van
                          Antoni

homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Zeker heb ik ff gekeken. en meen niet dat ze er onder deze naam in staan.
                            Gezocht op "ras" en zonder resultaat.

Wanneer een bedrijf in deze lijst met failliete bedrijven voorkomt vis je meestal achter het net.
                            Bestaan ze nog, dan heb je nog kans op levering of om je geld terug te zien.
                            Ik hoop dus dat het mee zal vallen.

Misschien is er iemand die in de omgeving van dat bedrijf woont of moet zijn en even voor Werner zou kunnen vragen / kijken bij dat bedrijf?
                            Omgeving Udenhout

mvg. Eelke

Opmerking

Ik heb nog even geoogled op het KvK nummer en daaruit kwam dat deze firma nog een aantal online zaken heeft.

Het is geen zuivere koffie:

Groeten Michael

Opmerking

Working...
                              X