Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het uitkomen van eieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik doelde niet op jou wat effect betreft.
    Ook ik ben qua inhoud "lichtelijk gekleurd", maar gun ieder zijn verhaal en plekje.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      zo eindelijk 1 die goed leest ( en niet alles voor zoete koek inneemt),heeft wel lang geduurd die "tegenspraak "
      tja.......................

mvg
      tja, gister had ik er iets over gezegd, echter toen maar weer geschrapt, ommdat je wel eens aangeeft dat anderen het gelijk altijd weer beter weten, dacht, dit kleinen foutje laat ik maar zo, want je geschriften waardeer ik verder ten zeerste en zou niet willen dat je mijnentwille zou zwijgen, weet ik veel dat het een testje was
      Ga vooral zo door, ik lees makkelijker dan ik tik
      had het even later veranderd in verwijderd, door 1 der modderators is dit later weggetjoept.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door krien
        tja, gister had ik er iets over gezegd, echter toen maar weer geschrapt, ommdat je wel eens aangeeft dat anderen het gelijk altijd weer beter weten, dacht, dit kleinen foutje laat ik maar zo, want je geschriften waardeer ik verder ten zeerste en zou niet willen dat je mijnentwille zou zwijgen, weet ik veel dat het een testje was
        Ga vooral zo door, ik lees makkelijker dan ik tik
        had het even later veranderd in verwijderd, door 1 der modderators is dit later weggetjoept.
        Zo nu blijft ie staan Krien voordat je weer gaat tsjoepen hahaha

Tevens wil ik Briek nog bedanken voor zijn zeer scherpe geest en goed lezende ogen.

De vraag of er meer mensen zijn die weten wanneer de eieren van hun vogels zijn uitgekomen houd mij nog steeds bezig.
        Anwoorden, in welke vorm dan ook, zie met veel belangstelling tegemoet.
        Dit is toch geen "hogere wiskunde" meen ik.

Opmerking

ha die krien,
          maar ook jij weet het verschil tussen beter weten en beter weten.

als iemand het beter weet dan hoor ook ik het graag en ben ik de eerste die zich daarin gaat schikken als die persoon gelijk blijkt te hebben ( moet men wel met overtuigend bewijs komen, iemand geloven op zijn blauwe, groen,bruine,grijze ,rooddoorlopen etc etc ogen doe ik al een poosje niet meer).

zo en nu maar kijken wat er gaat "broeden"...................................en wat de uitkomsten zullen zijn in deze topic. ( en de in mijn ogen zeer gerelateerde andere topics).
          mvg

Opmerking

Wie weet wanneer de eieren van hun vogels gelegd worden en wanneer ze uitkomen?

Opmerking

mischien ook te vragen deze topic in "stapjes"?

wie weet wat de indicaties danwel voortekenen zijn als het gaat om het eieren leggen ?

weet men of verandering van gedrag, voedselopname,of zelfs het uiterlijk van de pop etc. plaats vindt ?

en dan een stapje verder nog :

wie weet wat de indicaties danwel voortekenen zijn als het gaat om het uitkomen der eieren?

weet men of verandering van gedrag, voedselopname,of zelfs het uiterlijk van de pop etc. plaats vindt ?

allemaal puzzelstukjes waarmee wellicht op een later tijdstip de "volledige"puzzel gemaakt kan worden middels een resumerende eindconclusie?

mvg

Opmerking

Working...
              X