Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
zo eindelijk 1 die goed leest ( en niet alles voor zoete koek inneemt),heeft wel lang geduurd die "tegenspraak "
tja.......................
mvg
tja, gister had ik er iets over gezegd, echter toen maar weer geschrapt, ommdat je wel eens aangeeft dat anderen het gelijk altijd weer beter weten, dacht, dit kleinen foutje laat ik maar zo, want je geschriften waardeer ik verder ten zeerste en zou niet willen dat je mijnentwille zou zwijgen, weet ik veel dat het een testje was
Ga vooral zo door, ik lees makkelijker dan ik tik
had het even later veranderd in verwijderd, door 1 der modderators is dit later weggetjoept.
tja, gister had ik er iets over gezegd, echter toen maar weer geschrapt, ommdat je wel eens aangeeft dat anderen het gelijk altijd weer beter weten, dacht, dit kleinen foutje laat ik maar zo, want je geschriften waardeer ik verder ten zeerste en zou niet willen dat je mijnentwille zou zwijgen, weet ik veel dat het een testje was
Ga vooral zo door, ik lees makkelijker dan ik tik
had het even later veranderd in verwijderd, door 1 der modderators is dit later weggetjoept.
Zo nu blijft ie staan Krien voordat je weer gaat tsjoepen hahaha
Tevens wil ik Briek nog bedanken voor zijn zeer scherpe geest en goed lezende ogen.
De vraag of er meer mensen zijn die weten wanneer de eieren van hun vogels zijn uitgekomen houd mij nog steeds bezig.
Anwoorden, in welke vorm dan ook, zie met veel belangstelling tegemoet.
Dit is toch geen "hogere wiskunde" meen ik.
ha die krien,
maar ook jij weet het verschil tussen beter weten en beter weten.
als iemand het beter weet dan hoor ook ik het graag en ben ik de eerste die zich daarin gaat schikken als die persoon gelijk blijkt te hebben ( moet men wel met overtuigend bewijs komen, iemand geloven op zijn blauwe, groen,bruine,grijze ,rooddoorlopen etc etc ogen doe ik al een poosje niet meer).
zo en nu maar kijken wat er gaat "broeden"...................................en wat de uitkomsten zullen zijn in deze topic. ( en de in mijn ogen zeer gerelateerde andere topics).
mvg
Opmerking