sorry Josly, ik kan tellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Een stelling
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door andre 44@@Door op tentoonstellingen grotere kooien en volliere's te laten zien kan men op een goede mannier reklame maken voor het houden van vogels.
Zo hadden de gesloten en inmiddels verwijderde topic's over kooitjes en broedmachine's ook een mooie bijdrage kunnen zijn aan positieve reklame voor het houden van vogels ,,want bijna iedereen was het met de stellingen eens.
hier ben ik het volkomen mee eens doe zelf ook mee aan de tt maar als er andere kooien moeten komen die groter zijn kan ik mij wel in vinden
bedenk eens de ruimte die je moet hebben met zoveel kooien
nee andre wat jij zou willen is gewoon weg niet mogelijk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joslyhallo Eelke,
sorry,
wat dan gezegd in een ander topic, waar je verwijst naar een voorzitter, ik hoop dat dit hier toekomst gericht ook niet het geval is, maar ik vrees ervoor,
er komt een wet wat betreft huisvesting,
Deze wet zal voor zijn eigen geloofwaardigheid toch wel gebaseerd moeten zijn op bewezen feiten.
Die voorzitter heeft wel enige ervaringen (waar ie misschien spijt van heeft) opgedaan en zal van daaruit handelen.
Ik verwacht dat ie dat met een nuchtere en realistische blik zal doen en niet zijn oren zal laten hangen naar een hoop emotioneel geschreeuw gebaseerd op een meningen en niet op bewezen feiten.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurkwekereen tt is maar voor heel even daar kan ik wel in inzien dat het niet mogelijk is om grotere kooien te kunnen plaatsen
bedenk eens de ruimte die je moet hebben met zoveel kooien
nee andre wat jij zou willen is gewoon weg niet mogelijk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurkwekerandre waarom plaats je bij je naam zelf een afbeelding foto met een vakparkiet in een tt kooi
als je het zelf niet aan kunt zien
maak je meer zorgen om mensen die hun vogels vaker in vettige kooien moeten leven
dat is vaker schrikbarend
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door eleWas misschien alleen voor de foto?
In bejaardentehuizen lopen ook mensen rond met een volle pamper Mir.
Velen beginnen als kind en eindigen als kind.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joslyhallo Eelke,
wat dan gezegd van Duitsland en andere Landen,
volgens U komt dit, is gebaseerd/ontstaan door schreeuwers,
niet bewezen op feiten,
sorry, einde citaat,
Uw uitleg kan ik mij niet in vinden.
Ik heb getracht duidelijk mijn bezorgdheid uit te willen spreken over bepaalde manieren van besluitvorming en dit in een democratische samenleving.
Daar ik mij niet heb verdiept in de wetgevingen van andere landen kan ik daar ook niks over zeggen. (misschien ga ik dat nog doen )
Mocht u iets kunnen en willen uitleggen over de manier van besluitvorming in een ander land en over de wetten zelf, zal dat op prijs worden gesteld. Mits uw gezondheid dat toelaat.
Opmerking
-
moet wel zeggen dat de vogelmarkten er in duitsland (daar mogen geen lopers meer ) er wel beter uit zien ook qwa op hokken van de vogels en hier in nl zijn er ook heel veel mensen cq handelaren of kwekers die hun vogel zeer mooi en in ruime tt kooien en schoon aan bieden als er 2 kleine vogels bv koppel kanarie's of zo in 1 kleine tt zitten op de markt zie ik er niet zo veel kwaad in dan iemand die in een loper in 1 vak 15 of meer heeft zitten en ik denk dat de meeste vogels ook wel verkocht gaan worden die netjes in een schone tt kooi zitten dan in een loper
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door andre 44moet wel zeggen dat de vogelmarkten er in duitsland (daar mogen geen lopers meer ) er wel beter uit zien ook qwa op hokken van de vogels en hier in nl zijn er ook heel veel mensen cq handelaren of kwekers die hun vogel zeer mooi en in ruime tt kooien en schoon aan bieden als er 2 kleine vogels bv koppel kanarie's of zo in 1 kleine tt zitten op de markt zie ik er niet zo veel kwaad in dan iemand die in een loper in 1 vak 15 of meer heeft zitten en ik denk dat de meeste vogels ook wel verkocht gaan worden die netjes in een schone tt kooi zitten dan in een loper
Ik heb nog wel meegemaakt,dat vogeltjes hier gewoon in de open lucht
werden verkocht.
Wel 's zomers. Maar ja dat mag ook niet meer,ofschoon de vogels
m.i. goed werden verzorgd.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking