Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een stelling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

sorry Josly, ik kan tellen.

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door krien
        sorry Josly, ik kan tellen.
        ik kan ook tellen en er was bijna geen tijd dat er meer op konden reageren toen zat de slot er al weer eens op

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
          @@Door op tentoonstellingen grotere kooien en volliere's te laten zien kan men op een goede mannier reklame maken voor het houden van vogels.
          Zo hadden de gesloten en inmiddels verwijderde topic's over kooitjes en broedmachine's ook een mooie bijdrage kunnen zijn aan positieve reklame voor het houden van vogels ,,want bijna iedereen was het met de stellingen eens.

hier ben ik het volkomen mee eens doe zelf ook mee aan de tt maar als er andere kooien moeten komen die groter zijn kan ik mij wel in vinden
          een tt is maar voor heel even daar kan ik wel in inzien dat het niet mogelijk is om grotere kooien te kunnen plaatsen
          bedenk eens de ruimte die je moet hebben met zoveel kooien
          nee andre wat jij zou willen is gewoon weg niet mogelijk

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
            hallo Eelke,

sorry,

wat dan gezegd in een ander topic, waar je verwijst naar een voorzitter, ik hoop dat dit hier toekomst gericht ook niet het geval is, maar ik vrees ervoor,
            er komt een wet wat betreft huisvesting,
            Een wet die als een goede basis is te hanteren en het welzijn bevorderd (is een flexibele term) zal niks op tegen kunnen zijn.
            Deze wet zal voor zijn eigen geloofwaardigheid toch wel gebaseerd moeten zijn op bewezen feiten.

Die voorzitter heeft wel enige ervaringen (waar ie misschien spijt van heeft) opgedaan en zal van daaruit handelen.
            Ik verwacht dat ie dat met een nuchtere en realistische blik zal doen en niet zijn oren zal laten hangen naar een hoop emotioneel geschreeuw gebaseerd op een meningen en niet op bewezen feiten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
              een tt is maar voor heel even daar kan ik wel in inzien dat het niet mogelijk is om grotere kooien te kunnen plaatsen
              bedenk eens de ruimte die je moet hebben met zoveel kooien
              nee andre wat jij zou willen is gewoon weg niet mogelijk
              dat weet ik zo nog niet neem nu voor de kleine vogels de kooien die voor grote parkieten wordt gebruikt doe daar 2 andere stokken in wat verder uit elkaar zodat de vogel meer moet doen om van stok na te wippen en voor de grote parkieten een tt kooi ontwerpen die net zo is als de huidige kooi maar dan een keer zo groot dan de vogels qwa inzenders halveren heb je de zelfde ruimte bijna misschien iets meer qwa kosten maakt het voor de vereniging niet veel uit minder vogels is minder inkomsten qwa inschrijf geld maar daar staat tegen over dat er ook niet zoveel keurmesters hoeven komen dus dat wordt weer uit gespaard

Opmerking

andre waarom plaats je bij je naam zelf een afbeelding foto met een vakparkiet in een tt kooi
                als je het zelf niet aan kunt zien

maak je meer zorgen om mensen die hun vogels vaker in vettige kooien moeten leven
                dat is vaker schrikbarend

Opmerking

Was misschien alleen voor de foto?

In bejaardentehuizen lopen ook mensen rond met een volle pamper Mir.

Velen beginnen als kind en eindigen als kind.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
                    andre waarom plaats je bij je naam zelf een afbeelding foto met een vakparkiet in een tt kooi
                    als je het zelf niet aan kunt zien

maak je meer zorgen om mensen die hun vogels vaker in vettige kooien moeten leven
                    dat is vaker schrikbarend
                    ho ho wie zegt dat ik het niet kan aan zien ik heb er zo als het nu gaat geen problemen mee maar ik gaf een voorstel van hoe het kan als de kooien groten moeten worden

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
                      Was misschien alleen voor de foto?

In bejaardentehuizen lopen ook mensen rond met een volle pamper Mir.

Velen beginnen als kind en eindigen als kind.
                      was niet voor de foto was op de laatste tt van ons deze is kampioen geworden met 92 pnt,en ja het is mijn vogel

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
                        hallo Eelke,

wat dan gezegd van Duitsland en andere Landen,
                        volgens U komt dit, is gebaseerd/ontstaan door schreeuwers,
                        niet bewezen op feiten,
                        sorry, einde citaat,
                        Hallo Josly,

Uw uitleg kan ik mij niet in vinden.

Ik heb getracht duidelijk mijn bezorgdheid uit te willen spreken over bepaalde manieren van besluitvorming en dit in een democratische samenleving.
                        Daar ik mij niet heb verdiept in de wetgevingen van andere landen kan ik daar ook niks over zeggen. (misschien ga ik dat nog doen )
                        Mocht u iets kunnen en willen uitleggen over de manier van besluitvorming in een ander land en over de wetten zelf, zal dat op prijs worden gesteld. Mits uw gezondheid dat toelaat.

Opmerking

moet wel zeggen dat de vogelmarkten er in duitsland (daar mogen geen lopers meer ) er wel beter uit zien ook qwa op hokken van de vogels en hier in nl zijn er ook heel veel mensen cq handelaren of kwekers die hun vogel zeer mooi en in ruime tt kooien en schoon aan bieden als er 2 kleine vogels bv koppel kanarie's of zo in 1 kleine tt zitten op de markt zie ik er niet zo veel kwaad in dan iemand die in een loper in 1 vak 15 of meer heeft zitten en ik denk dat de meeste vogels ook wel verkocht gaan worden die netjes in een schone tt kooi zitten dan in een loper

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                            moet wel zeggen dat de vogelmarkten er in duitsland (daar mogen geen lopers meer ) er wel beter uit zien ook qwa op hokken van de vogels en hier in nl zijn er ook heel veel mensen cq handelaren of kwekers die hun vogel zeer mooi en in ruime tt kooien en schoon aan bieden als er 2 kleine vogels bv koppel kanarie's of zo in 1 kleine tt zitten op de markt zie ik er niet zo veel kwaad in dan iemand die in een loper in 1 vak 15 of meer heeft zitten en ik denk dat de meeste vogels ook wel verkocht gaan worden die netjes in een schone tt kooi zitten dan in een loper
                            Prima toch !
                            Ik heb nog wel meegemaakt,dat vogeltjes hier gewoon in de open lucht
                            werden verkocht.
                            Wel 's zomers. Maar ja dat mag ook niet meer,ofschoon de vogels
                            m.i. goed werden verzorgd.
                            Vr.groeten van
                            Antoni

homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Voor kanaries hadden wij hier altijd al enkelvoudige broedkooien van
                              40x40x40 cm, Josley.
                              Vr.groeten van
                              Antoni

homepage:
                              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                                Voor kanaries hadden wij hier altijd al enkelvoudige broedkooien van
                                40x40x40 cm, Josley.
                                En dat is dus veel te klein voor 2 vogels waar ook nog jongen bij komen !

Opmerking

Working...
                                X