Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Handelaar opkoper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Handelaar opkoper

Goedenavond, Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar ik kan niks op andere sites vinden.

Ik ben opzoek naar een betrouwbare handelaar/opkoper in Groningen en omgeving voor de verkoop van mijn vogels. Ik weet dat dit geen verkoop site is, dus een reactie via prive is prima!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat men op het forum vogels vraagt of aanbied. (voor enkele zeer zeldzame soorten zou ik persoonlijk misschien een uitzondering willen maken)

Wat veel mensen doen is een advertentie plaatsen op bijv. marktplaats, vogelmarktplaats of kapaza.
    De handelaren beginnen dan zelf wel te bieden of mailen met vragen als: Hoeveel vogels heb je, wat je er voor wilt hebben enzv.

Opmerking

Op beurzen staan ook vaak handelaren ,,ook goede ,,en niet alleen de plaatselijke.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
        Het is inderdaad niet de bedoeling dat men op het forum vogels vraagt of aanbied. (voor enkele zeer zeldzame soorten zou ik persoonlijk misschien een uitzondering willen maken)

Wat veel mensen doen is een advertentie plaatsen op bijv. marktplaats, vogelmarktplaats of kapaza.
        De handelaren beginnen dan zelf wel te bieden of mailen met vragen als: Hoeveel vogels heb je, wat je er voor wilt hebben enzv.
        Ja,dat lijkt mij ook het beste,Eelke.
        Anders wordt het toch gauw van alles aflopen.
        Vr.groeten van
        Antoni

homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Working...
        X