Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelbescherming (juni 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

tja

Ik heb nu ook wat filmpjes bekeken over de beurs in Zwolle
    En alle reacties gelezen, behalve die van de personen die ik negeer, want het is gewoon noodzakelijk gezien de dieronvriendelijke opmerkingen.
    Een beurs is een mooie gelegenheid om verschillende vogelsoorten te bekijken en met eigenaren te praten, en te netwerken.
    Maar ik zie ook vogels die in een te kleine kooi zitten, dat ze nauwelijks kunnen bewegen en stress vertonen.
    Dat is niet nodig!
    Misschien moeten er minimale afmetingen per vogel worden geeist, of iets dergelijks.
    Ik kan er niet tegen om dat te zien, en weet ook niet of ik mijn mond zou kunnen houden tegen de eigenaren.
    ZO ga ik liever ook niet naar dierentuinen, en ook niet naar een circus met dieren. Het geldt niet voor alle dieren, zoals bijvoorbeeld een vlindertuin.
    Ik ga dus voor een minimale verplichte ruimte per vogel

Maar....... ik ben een beginner, ik weet het, en wie weet is dit al oud nieuws in de strijd.
    Ik hoor graag hoe het nog beter kan!

Opmerking

Zijn er mensen hier die wel eens in Duitsland naar een vogelbeurs gaan?

Ik heb gehoord dat het daar allemaal diervriendelijker gaat.

- geen verkoop uit lopers
      - niet meer dan 2 vogels in een tt kooi.

Hier op het filmpje zie ik zelfs afzetlinten, zodat niemand met zijn neus op de kooien kan zitten.

Kanarienzüchter, Wellensittichzüchter, Schönsittichzüchter usw..

Als het beter is in Duitsland waarom kan dit dan in Nederland niet toegepast worden?
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Working...
      X