Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledenvergadering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

vind het een leuk idee peer, zelf ben ik regelmatig in de chat te vinden vooral in de wintermaanden zomers veel werken en de kweek he. zelf heb ik enige kennis van europese vogels, kanarie's en wat tropen, een vaste tijd voor een vragen uurtje is prima je kan ook kamers toevoegen in de chat zo zou je kamer kromsnavels kunnen doen of kanaries

Wat ik verder wil aangeven is dat er vaak is wel een aantal leden aanwezig in de chat zijn, vaak ook dezelfde, op een gegeven moment leer je elkaar kennen en weet je wat voor vogels men heeft en krijg je hele leuke gesprekken over de kweek o.i.d. maar soms wordt er ook over van alles en nog wat gepraat, vaak zie ik ook wel minder frequente bezoekers en die zijn vaak zo weer weg omdat ze niet mee (kunnen) praten, mijn tip aan deze mensen is praat mee, maak jezelf hoorbaar en voor je het weet heb je er vrienden bij.

ik heb aan de chat leuke contacten overgehouden zo hebben we met een paar man gezellig vogels gekeken en wat gedronken tijdens vogel 2011 en onderling ook vogels kunnen uitwisselen.

mvg,

HJ de Graaf

Opmerking

Goed idee

Peerm,

Jij bent goed bezig.

Tip van de dag vind ik erg leuk

Chat met vragen ook een aanrader
      M.vr.gr.
      Wim van der Linden
      http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
        En denk dat ook de kwekers best wel half uurtje in de avond vrij kunnen maken achter de computer als de eieren op staan voor het eivoer
        Peer
        hahaha dit is dan het eerste punt van de vergadering, een half uur de eieren laten opstaan?
        dan zitten ze bij mij tegen het plafond hoor

succes met het idee.

mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
          Peer,
          Zodra het broedseizoen is begonnen hebben
          de kwekers gewoon geen tijd over om te chatten.
          Alle aandacht gaat naar het bestrijden van bloedluis, eitjes weghalen/terugplaatsen,schouwen, bij wisselbroed de man(nen) over zetten, elke dag vers eivoer bereiden,voeren
          en noem maar op. Jongen op stok zaadvast maken enz.
          Daarbij behoren natuurlijk ook nog de boodschappen om de spullen te kopen, die benodigd zijn.
          En er zijn natuurlijk ook nog mensen die naast hun vogels nog een leven hebben.

Opmerking

ohja Peerm,

het idee van aparte kamers (kromsnavels , v.i , europese etc , men zou dus de topics in/van het forum kunnen aanhouden qua kamertjes) binnen de chat vind ik erg goed want...............dat komt de overzichtelijkheid van de chat ten goede.

want als men door elkaar gaat chatten (op dat eerste "blad" )is het vrij moeilijk om te volgen en............kan men soms dingen geheel foutief intrepeteren.
            kan je zeggen 1 op 1 doen maar...................dan kunnen de overige chatters niet meelezen /aanvullingen doen/mee discusieren/vragen stellen dus da's dan eigenlijk niet het juiste pad.

maar......................hoe doet de "deskundige "dan dit? gaat deze dan per keer 1 kamertje uitzoeken en kan men reageren of gaat de "deskundige "in elk kamertje koekeloeren en participeren ? hahahaha ik hoop dat het "loopt"want dan "loopt"de "deskundige"zich de benen uit het onderlijf als deze van kamertje naar kamertje moet hahahahaha.

succes , ik zal wel eens komen kijken op de chat als dit eenmaal "van de grond is".

mvg

Opmerking

Ja. ik vind t n goed plan.
              En om die deskundigen hun benen te sparen, kun je dan misschien per kamer een deskundige aanwijzen.
              Ik ben zelf veel in de kromsnavels te vinden, en zie daar ook steeds een beetje de zelfde mensen nuttige antwoorden geven.
              Van die tropen heb ik weinig verstand, op een paar algemene dingetjes na, en kan me dus ook voorstellen dat daar weer vaak dezelfde mensen nuttige antwoorden geven.
              Zo zou je dus heelgoed zo'n "ledenvergadering" kunnen houden met verschillende kamers en verschillende deskundigen.

Lijkt me ook erg gezellig trouwens, en dan kun je als je het ergens niet mee eens bent, of anders over denk tenminste meteen recht praten. Want vaak is het toch verkeerde interpretatie en dat stukje discussie hou je dan misschien ook wel weer weg van de topics.
              afijn. Ik stem voor.

Opmerking

goed plan

Alles gelezen en vind het een goed plan
                Vaste tijd na het eten en voederen
                Aan animo kun je aflezen of er verschillende kamers handig zijn
                Als er 10 mensen kletsen hoeft dat niet, kan er zelfs voor zorgen dat mensen weer weggaan als ze zien dat er bv bij kanaries maar 1 persoon is.
                Dit heb ik ervaren bij andere chat clubs
                Ben benieuwd hoe het verder gaat

Opmerking

Working...
                X