Mededeling

Collapse
No announcement yet.

anoniem of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
    inhoudelijke
    helemaal mee eens alleen antwoorden op de gestelde vragen. of je het nu goed vind of niet. ( begin dan een eigen onderwerp dat je er tegen bent)

mensen die een nicknaam hebben zullen hier een goede reden voor hebben.
    en laat hun in hun waarde en staat het je niet aan dan is dat jou probleem of neem zelf een nicknaam en stop met het kinderachtig spel mag wel mag niet een nicknaam.

Marcel Levers
    Gr Marcel Levers

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
      Hallo,

dus doe aub iedereen een plezier en begin hier geen discussie over het kweken van bastaarden.

Groeten, Serinus

ik heb dit heeeeeeeel lang gevolgd(deze topic) en wilde eigelijk niet reageren.
      maar ik gebruik een nickname om verschillende redenen( waarom gaat jullie niks aan) ik verkoop wel alleen vogels aan huis aan liefhebbers waar ik de naam en van weet, in een advertentie zet ik wel mijn naam maar verder niets (wel email adres) wil iemand kopen vraag ik zijn telefoon nummer en dan wordt een afspraak gemaakt, om bij mij thuis te komen, en om naar de vogels te komen kijken. gaat hierna iets mis (vogels gestolen of gaat iets mis met je eigen vogels ivm terug kopen) heb je altijd een telefoon nummer of adres.

maar op een forum blijf ik liever anoniem, en zal iedere liefhebber helpen met raad en hoop dan ook goede raad terug tekrijgen als ik het nodig heb en het maakt mij niks uit af je en nickname hebt of niet.

even over de quote, dit vind ik een slechte zaak, ik ben geen echte bastaard kweker(probeer het wel), maar ooit hoop ik toch eens een putterxgoudvink te kweken ,en dit is een forum over vogels kweken dus waarom niet, iemand die dit lukt lijkt mij een uistekende kweker waar wij allemaal iets van kunnen leren.

groet rudy
      www.fretteren.eu

Opmerking

Ehm.....Naruch,

Ik bedoelde hier dus, in dit onderwerp....

Groeten, Serinus
        The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

he rudy niet gelezen wat we ( ik en serinus )hier boven schrijven.

hou het bij het onderwerp waar het over gaat.

nicknaam :ja zeuren :nee

Marcel
          Gr Marcel Levers

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door alexd
            Het was misschien wel een goed idee geweest om dit onderwerp te beginnen met een Poll (enquette) met 2 opties, ja en nee, en daarbij te vermelden dat er alleen gestemd mag worden en niet gereageerd. Dan krijgt je een objectieve uitslag nl. wel nicknames of geen nicknames.
            goed idee alex ik weet wel wat de uitslag word

Birdmann_
            Birdmann_

Opmerking

waar blijft deze poll? lijkt mij toch wel interresant om te weten hoe men hier over denkt, en niet alleen van degene die de moeite hebben genomen om hier te reageren, maar van alle leden van vogelcafe.
              www.fretteren.eu

Opmerking

ton kan jij toevalig als starte van deze topic mischien een enqete starten of kun jij dat ook niet meer????????? of kan het webscheep of een van de moderators het????!

alvast bedankt

Birdmann_
                Birdmann_

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Birdmann_
                  goed idee alex ik weet wel wat de uitslag word

Birdmann_

dat weet je nooit, er reageren misschien wel mensen niet omdat ze balen van dit soort discussies.
                  Stemmen is met of zonder nickname altijd anoniem waardoor je zeker ook stemmers krijgt die niet mee willen doen met deze discussie maar zeker wel een mening hebben.

Ik heb een poging ondernomen en een enquette (klik hier) opgestart.
                  Begin nu niet allemaal te roepen dat de moderators de uitslag moeten respecteren en indien nodig de regels aan moeten passen, want vergeet niet; jij bent lid geworden van dit forum en wist hoe het zat met regels omtrend nicknames en had daar op dat moment vrede mee. Anders had je niet ingeschreven toch?

Dit is mijn laatste reactie over dit onderwerp anders begin ik een beetje mijn eigen principes onderuit te halen

Oorspronkelijk geplaatst door alexd
                  Lieve mensen,
                  Weer worden er een aantal pagina's besteed aan een welles nietes discussie. In dit geval over wel of geen nickname op een forum. Natuurlijk is een forum bedoeld voor discussie en zal ik ook de laatste zijn die daar iets op tegen heeft. Wel roep ik iedereen op om eens na te denken over het nut van een bepaalde discussie.
                  Wat een leuke hobby hebben wij toch!

Opmerking

word nu al redelijk gestemd. bedankt voor het plaatsen van de poll
                    Gr Marcel Levers

Opmerking

Nog even een toevoeging.

Van de week heb ik de suske en wiske boekjes ontvangen voor veilig internetten voor de jeugd.
                      En wat staat daar als een veiligheidsverhogend punt? Gebruik een nickname....

Opmerking

tuurlijk we zijn hier onder kinderen...
                        kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

Opmerking

Kinderachtige opmerking in elk geval
                          Zegt veel over je Hans

Opmerking

graag een verawntoorder discussie

Ik vraag de deelnmers aan ditonderwerp om zich te beperken in hun uitlatingen.
                            Wat mij betreft mag de discussie doorgaan, maar dan wel op een fatsoenlijke manier.
                            Zo niet dan sluit ik deze discussie.

Met vriendelijke groet,
                            Henk, moderator

Opmerking

Working...
                            X