Mededeling

Collapse
No announcement yet.

anoniem of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

mijn mening is dat men zich mag noemen zoals ze willen. iemand die niet serieus is gaat volgens mij niet zomaar op deze site dingen zeggen dus ik ga ervan uit dat alles serieus bedoeld wordt

ik ben er ook achter gekomen als ik iets vraag dat ik dan door 5 mensen word afgemaakt met beschuldigingen van dieren mishandeling als ik iets doe maar het uit eindelijk gewoon goed gaat en er niks mis was met die methode

wat ik bedoel te zeggen is laat iedereen in zijn waarde en laat het gewoon zoals het nu is ik denk dat het wel meevalt met mensen die opzettelijk onzin op deze site zetten maja dit is mijn mening.

mvg Ben
    Groeten, Ben

Opmerking

inhoud
      bv ;echte naam winterkoning is alie kilimanjaro ,geloof u dit?
      The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
        Punt gemaakt Louis, maar nog steeds niet gehoord.
        Want er is op dit forum immers
        een soort vrijheid die Vrijheid van anderen beknot,
        een soort blijheid die Blijheid van anderen beknot.

Ook op dit forum vandaag niet meer dan een vaststelling.
        Punt gemaakt lester, je staat juichend langs de zijlijn om louis aan te moedigen. Maar je beseft niet dat louis zelf de vrijheid heeft genomen om jou en zichzelf en het forum en vele anderen te beknotten in blijheid en vrijheid.
        Ik laat mij niet beknotten in mijn vrijheid door het gebruiken van een pseudoniem en ik dring ook niemand het gebruik van een pseudoniem op.( wie beknot wie, niet meer als een vaststelling)

Greetzzz

PS Ohja, bekende namen als Adrianus Marinus Kyvon en Farrokh Bulsara wie kent ze niet.

Opmerking

Een bekend gezegde: je bent vrijwillig gekomen en je kunt ook vrijwillig weer gaan.
          Nickname of echte naam. Het maakt me allemaal niet zoveel uit.
          Ik ga naar het vogelcafe om wat te leren cq op te steken van anderen.
          En als ik met een vraag zit, dan hoop ik antwoord hierop te krijgen.
          Hopelijk loopt dit draadje niet uit op oeverloos gezeur.

Groeten John

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
            Volgens mij is de inhoud van de betreffende berichten van de gebruikers belangrijker dan de "ware" naam van degene die het bericht neer pent.
            Want, laten we eerlijk zijn, degene die "over de schreef" gaat met betrekking tot zijn/haar taalgebruik of het schofferen van anderen, wordt binnen "no-time" door de anderen bestempeld als Paria, "niet serieus te nemen".
            Als laatste alternatief kan de Moderator deze persoon "bannen", klaar.
            Helemaal mee eens, gaat toch om wat je zegt? Wat zegt een naam? Misschien zegt een nickname wel meer dan een door de ouders gegeven naam
            En zou de moderator bannen op naam of ip nummer

Opmerking

ik snap niet dat mensen door een discussie op een forum weggaan.

je moet bang wezen hier iets verkeerd te schijven. want dan gaat er weer een weg. zo als de meesten wel weten word er als je schijft door de meeste mensen het zelfde geschrefen dan als ze het normaal zeggen maar komt dit door het typen er soms stug of kort af uit te zien maar word het niet kwaad bedoelt. ( Bij mij ieder geval niet ) het kort af doen is meer om je eigen menig duidelijk te maken. want als je iets in 10 zinnen schrijft en het zelfde in 3 zinnen duidelijk maken dan doe je dat om de mensen het kort en bondig te vertellen want een lang zurend verhaal kijkt iedereen over heen en denk volgende

Birdmann_
              Birdmann_

Opmerking

Beste Lester,

Probeer het dan wat korter te houden, dat kost jou en vooral de anderen minder tijd. Al je posts zijn een ellenlang gezeur. En sorry, dit is gewoon een vaststelling en geen persoonlijk bedoelde aanval, anders zou je dit misschien alweer zo gaan interpreteren en ook wegblijven.

Opmerking

Nickname

Hoi,

Ik heb Mijzelf net ingeschreven op dit forum met een nickname.

De reden hiervan is:In het dorp waar ik woon,ben ik de enigste met mijn achternaam.

Dus als Kwaadwillende mijn achternaam en woonplaats te weten komen,weten ze ook gelijk waar ze kunnen ,,shoppen,,

Voor dit soort ,,liefhebbers,, heb ik dus een nickname en een ,,anoniem mailadres.

Als ik na een mail of een persoonlijk gesprek maar het vermoeden heb dat ik met een vogelliefhebber te maken heb,is het geven van naam,adres,telefoonnummer geen probleem meer.

Eerlijk gezegd snap Ik alle ophef hierover niet,waarschijnlijk heeft iedereen met een nickname er een goede reden voor,andere hebben deze redenen weer niet en gebruiken hun echte naam.

Het zij zo

Rene

Opmerking

Heb op een ander forum iemand met naam zien reageren, niet prettig, is verwijderd en kwam weer terug met een andere naam.

Ik blijf er bij dat alleen de inhoud telt. Vind het eigelijk merkwaardig dat men naar de naam kijkt en niet naar de persoon, en die zie je hier alleen door wat men schrijft.

Opmerking

Het probleem wat ik mee heb gemaakt met nicknames is dat sommige verschillende personen dezelfde nickname gebruiken.
                      B.v. Winterkoning wordt hier gebruikt door iemand die kweekt met vogels.
                      Op een ander forum was ook een winterkoning en die verstierde daar de hele boel met allemaal rare en dreigende berichten.
                      Dus toen ik voor het eerst hier kwam en berichten van winterkoning tegen kwam was voor mij 1+1=2 en dacht gelijk aan die persoon. (gelukkig bleek dit mijn eigen kortzichtigheid te zijn). Maar zo'n misverstand kan natuurlijk voorkomen worden door je eigen naam te gebruiken zelfs al is het alleen maar je voornaam
                      Ook omdat die persoon ook bijna al zijn berichten meerdere keren aanpaste vlak na het geplaatst te hebben. en dat gebreurde bij de winterkoning die hier post ook regelmatig.
                      Dus alleen al om misverstanden te voorkomen lijkt me het een zinvolle reden om eigen naam te gebruiken.
                      Nu zullen sommige onder jullie wel denken hij gebruikt ook alleen maar zijn voornaam, maar hoeveel Fedor's kennen jullie? En hoeveel daarvan zijn vogel liefhebber? En daarbij Fedor logt veel sneller als Fedor van Assenderp

Groet Fedor.

Opmerking

Opmerking

Hallo Winterkoning,

Het maakt mij niet uit dat je je bericht snel aanpast, ik bedoelde alleen even aan te geven dat die andere winterkoning dat ook deed en dat ik daardoor op het verkeerde been gezet werd.

Verder maakt het mij niet zoveel uit dat iemand niet zijn eigen naam gebruikt alleen er kunnen zo misverstanden ontstaan.

Zou zo maar kunnen zwartkopje dat Fedor je niets zegt, kan ik goed begrijpen maar ik kan er niets aan doen dat mijn ouders mij zo genoemd hebben
                          Ja 2x dezelfde naam zal ook voor misverstanden kunnen zorgen niet aan gedacht, maar daarvoor kan je misschien weer je provincie erbij zetten bij locatie.

Groet Fedor

Opmerking

Lieve mensen,

Weer worden er een aantal pagina's besteed aan een welles nietes discussie. In dit geval over wel of geen nickname op een forum. Natuurlijk is een forum bedoeld voor discussie en zal ik ook de laatste zijn die daar iets op tegen heeft. Wel roep ik iedereen op om eens na te denken over het nut van een bepaalde discussie.

In dit geval is het namenlijk zo dat een ieder zich hier vrijwillig heeft ingeschreven en daarmee ook op de hoogte is van bepaalde forum gebruiken en regels. Op dit forum is er voor gekozen dat men een nickname mag gebruiken. Of je hier nou voor of tegen bent; je wist het toen je ingeschreven hebt.... Dus waarom hier nog over redetwisten????
                            Kun je er niet mee leven dat hier nicknames gebruikt worden dan zit er niks anders op dan hier niet lid te worden en zelf een beter forum te beginnen.

En ja, aan het gebruik van nicknames zitten voors en tegens die hier allemaal genoemd zijn en allemaal volkomen terecht zijn.

vandaar dat ik bij deze iedereen oproep om op dit forum naar de zelfde normen/waarden/fatsoensregels te leven zoals je ook in het normale leven doet en een ander net zo te behandelen zoals jij graag wil dat een ander jou behandelt! Immers dan maakt het niet uit onder welke naam men reageert.

Het was misschien (wie zegt dat ik de wijsheid in pacht heb?) wel een goed idee geweest om dit onderwerp te beginnen met een Poll (enquette) met 2 opties, ja en nee, en daarbij te vermelden dat er alleen gestemd mag worden en niet gereageerd. Dan krijgt je een objectieve uitslag nl. wel nicknames of geen nicknames.
                            Met die uitslag kan de webmaster/forumbeheerder dan iets doen zoals bijvoorbeeld een forumregel aanpassen......of niet.....

En nu weer snel genieten van onze mooie hobby!

Was getekend Alex
                            Wat een leuke hobby hebben wij toch!

Opmerking

Ben het helemaal eens met Alex.
                              Wilde eigenlijk ook niet reageren, alleen schijnt het dat als je een Nickname hebt onbetrouwbaar kunt zijn.
                              Dat lijkt me een beetje kort door de bocht.

(laatste bijdrage)

Opmerking

Hallo,

AlexD
                                Wel roep ik iedereen op om eens na te denken over het nut van een bepaalde discussie.
                                inhoudelijke
                                The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Working...
                                X