Mededeling

Collapse
No announcement yet.

worden de mensen zijn tips wel op gevolgt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• worden de mensen zijn tips wel op gevolgt

vind het vaak jammer je probeert andere mensen te helpen door tips te geven
    maar helaas vind ik het vaak jammer dat je geen gevolg geen reakties erop krijgt dat die tip geholpen heeft .
    volgen ze de mensen hun tips wel vraag ik me dan wel eens af ??
    jammer vraag me altijd af hoe is het verlopen maar helaas zie je vaker die mensen niet meer .
    niet iedereen hoor voel je vooral niet aan gesproken maar het is vaak wel zo

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Dat probleem doet zich voor op bijna alle forums (dus niet alleen vogel-forums)

Opmerking

het geeft je toch een goed gevoel als je iemand helpt toch??
        maar ja zo weet je vaker niks

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
          het geeft je toch een goed gevoel als je iemand helpt toch??
          maar ja zo weet je vaker niks
          Tuurlijk is het een goed gevoel als je iemand van dienst kan zijn. Daar doe je het ook voor denk ik. Anders krijg je helemaal zo'n botte wereld.

Dus gewoon vaker de vraag stellen of men er wat aan gehad heeft etc. Meer kan je toch niet doen.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
            vind het vaak jammer je probeert andere mensen te helpen door tips te geven
            maar helaas vind ik het vaak jammer dat je geen gevolg geen reakties erop krijgt dat die tip geholpen heeft .
            volgen ze de mensen hun tips wel vraag ik me dan wel eens af ??
            jammer vraag me altijd af hoe is het verlopen maar helaas zie je vaker die mensen niet meer .
            niet iedereen hoor voel je vooral niet aan gesproken maar het is vaak wel zo
            hallo natuurkweker

de tips die gegeven worden door jou en andere kwekers worden door mij wel degelijk opgevolgd en ikben blij dat ik als beginnend kweker altijd een serieus antwoord op mijn vragen krijg maar ik ben het met je eens dat het voor jullie ook leuk is om te weten of het advies word opgevolgd
            ik zal in de toekomst laten weten of de tips geholpen hebben en het zou leuk zijn als anderen dat ook zouden doen want het is per slot van rekening maar zo allemaal gratis

namens velen denk ik hartelijk bedankt voor alle goede raad en advies en ik hoop nog vele goede tips te mogen ontvangen

tevens wil ik alle vragenstellers oproepen om de mensen die onze vragen beantwoorden even te laten weten of we baat bij hun advies hebben want we vinden het maar normaal alswe antwoord krijgen maar dat is het natuurlijk niet

vr gr gert bronkhorst

Opmerking

niks te danken veel plezier verder op dit forum
              en noem me maar mirke
              zo noemen ze me hier allemaal
              ja ja ja ben een dame helemaal gestoord van vogels hahahaa

Opmerking

Hallo Mirke.
                Men geeft tips door eigen ervaringen en hoopt anderen daarmee te verrijken.
                Of die tips nu wel of niet door anderen wordt aanvaard doet er voor mij niet zo veel toe. Ik zie soms dezelfde vraag gesteld - door dezelfde mensen - op verschillende forums. Soms komen de tips en antwoorden niet overeen omdat men over eigen ervaringen spreekt. Men neemt van de antwoorden wat men denkt dat voor hun van toepassing is.
                Nog even dit. Toen de avocado industrie hier in NZ in zijn kinderschoenen stond ben ik een boomgaard begonnen. Er was weinig of niets beschikbaar hier, dus heb ik informatie gezocht in Zuid Afrika, de universiteit van California en Mexico. De omstandigheden waren in ieder land anders dan hier. Ik heb van alle informatie getrokken wat ik dacht dat voor mij van toepassing was met als resultaat een hele goede commerciele boomgaard.
                Met de vogel hobby is het net zo. Je haalt er uit wat je denkt dat voor jou van toepassing is.
                Groetjes, en ik blijf je tips en advies met plezier lezen. Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Working...
                X