Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Druk op dit website

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Druk op dit website

Hallie boeren, burgers en buitenlui.
    Ik weet niet of the gebruikers op dit vogel forum wel eens helemaal naar beneden scrollen op de thuispagina?
    Ik zie namelijk dat binnen een week tijd het aantal bezoekers twee maal is gebroken.
    Op het moment staat het aantal actieve gebruikers op 757. Geen kleine prestatie en de vogel hobby is "alive and kicking".

Ook dank aan de heren moderators die het hele zaakie ook nog in de gaten moeten houden en sommigen van ons in het gereel moeten houden

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Ja mooi zo.

Onze opzichters mogen ook wel eens een veertje krijgen en dan zelf maar zien waar ze die steken.

Ga zo door moderatoren. Zo makkelijk lijkt het mij ook niet om al die vogelliefhebbers in het gareel te houden.

Enne Kees doe je kallum an in het nieuwe jaar, jij begint er immers al redelijk snel aan.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ik doe mee, een terechte veer voor het werk van afgelopen jaar:
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

veer of pluim? Ik heb het nog eens opgezocht.

Opmerking

Dan doen we het zo:

de mannen op 'e kroade sette...

gr
          Hans
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

1e plaats

Op de eerste plaats natuurlijk een groot compliment aan de mensen die actief zijn op dit forum. Het grote aantal dagelijkse berichten in ogenschouw genomen hoeft de forumleiding eigenlijk zeer weinig in te grijpen.

Wel hartelijk dank voor de complimenten, die veren laten we voorlopig nog maar even niet uitgepakt.

Groet,

Peter, Henk, RobK

Opmerking

complimenten

ook van mij, de complimenten. ik maak hier zeker 5 tot 6 uur per week gebruik van, en nog steeds met veel plezier.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Working...
              X