Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Videocamera?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Videocamera?

Hallo all,

weet misschien iemand met welke soort camera ik het beste vogels kan observen [b.v] op nest Ik zoek een camera [wireless] waarmee ik op mijn PC de boel in de gaten kan houden.Hij mag niet te groot zijn,maar moet wel duidelijk weergeven.Iemand met ervaring?
    bij voorbaat dank,

Paul Kerkrade

hey Paul,

Ik heb zelf een USB draadloze camera C910USB. Ik vind het zelf een erg makkelijk en leuk cameraatje. Buiten werkt die erg goed alleen binnen zet die hem al snel op nightvision en zijn de kleuren weg.
    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

Opmerking

Opmerking

Ik heb zo'n cameraatje van ELRO maar dan voor de televisie.

69 euro bij de gamma, lekker naar je vogels kijken in breedbeeld op de bank.

Ik heb er 1 in het binnenhok van de buitenvoliere en 1 in mijn kweekruimte in huis, draadloos, door muren geen probleem.

Na 3 jaar doen ze het nog prima, ben er erg tevreden over.
        Bijgevoegde Bestanden
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

elro camera

Hoi Michael,
          bedankt voor de tip.
          Is daar ook software bij,of word deze d.m.v een scartkabel op de TV aangesloten?

grtz Paul Kerkrade

Opmerking

Nee, geen software bij want hij gaat niet over de computer, gewoon de ontvanger die erbij zit met tulpstekkers verbinden in de tv.
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik heb de mijne inderdaad ook bij de kijkshop gehaald. Was alleen verkrijgbaar via online shop niet in de winkel.
              Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

Opmerking

wireless.

Oorspronkelijk geplaatst door fleutejuupje
                Hallo all,

weet misschien iemand met welke soort camera ik het beste vogels kan observen [b.v] op nest Ik zoek een camera [wireless] waarmee ik op mijn PC de boel in de gaten kan houden.Hij mag niet te groot zijn,maar moet wel duidelijk weergeven.Iemand met ervaring?
                bij voorbaat dank,

Paul Kerkrade
                ik heb zoon camera. zeer tevreden . zet hem overal. kan je alles mee doen . echt waar ze. medaar.

Opmerking

Working...
                X