Mededeling

Collapse
No announcement yet.

A.I.D controle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

digitaal artikel

Mooi Henk, dan is dat ook weer opgelost. Nu kunnen degenen die dat willen het uitprinten, plastificeren en in het vogelverblijf ophangen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Hallo Ton

De tekst waar door Henk3 en Henk (moderator) OVER WORDT GESPROKEN is correct. Dit is de wettelijke tekst en daaraan is nog steeds niets veranderd.
      Mijn gezegde was dat de AID geen boemannen zijn en in alle gevallen zullen trachten correct met ieder geval om te gaan.
      Maar laat duidelijk zijn dat indien een strafbaar feit wordt geconstateerd, er geen souplesse is en zeker volgens de wettelijke regels wordt gehandeld.
      Dus inbeslagname van de vogels.

Vriendelijke groeten
      Bart Braam
      Secretaris C.O.M. Nederland

Opmerking

Hallo Bart

Dank voor je uitleg.
        Ik had het anders begrepen die zaterdag.
        Nu is het weer voor iedereen duidelijk, daar ging het om.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

aid controle

wij vogelliefhebbers hebben niet zo vaak last van aid maar als je kijkt naar veeboeren enzo die hebben voor 1 klein ding al de aid voor de deur staan
          en als het zo door gaat in nederland gaan er heel wat mensen stoppen met het boeren leven en gaan ze allemaal failiet alleen al door de aid die dan (bijv hun dieren inbeslag neemt omdat ze geen blik in hebben de register niet klopt en nu moet ook al elk paard pony shetlander een chip in een keer tegen het stroom draad en de chip is kapot en dan komen ze controleren en is de chip er niet en krijg je een boete van een paar duizend euro en dan wordt je niet blij terwijl je ze wel gechipt hebt)

het gaat niet over vogels maar het is tenminste wat over de aid

ps een blik is een nummer in het oor met het ubn!
          mvg roy (vogelfreak)
          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

vogelbescherming berichten

Deze is misschien ook wel eens goed om te lezen: (http://www.vogelbescherming.nl/docum...andel_2007.pdf
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
            X